Foto bij Proloog

Heeei,
Hoop dat jullie het leuk vinden :P
Hahaha er kunnen wat spelling fouten in zitten want daar ben ik niet zoo goed in
sorryy porrriieee XP
hahahaha
nou ja... lees ze!! <3

De lichten gaan aan en de jongens komen tevoorschijn. Zuchtend sta ik tussen de gillende keuken meisjes... nouja fans die ook uit mijn zusje en haar vriendinnetjes bestaan. Gelukkig werd ik hiervoor betaalt anders was ik niet gekomen. Ik kijk naar het podium waar 5 jongens van ong. mijn leeftijd zitten te zingen, te dansen en alles en nog wat zitten te doen. Als de jongen met de krulletjes aan zijn solo begint vliegt er opeens uit mijn ooghoek een mobile zijn richting. 'what the hell is that!?' hoor ik hem geschrokken zeggen terwijl hij opzij springt. 'Uuh.. harry... thats a phone' zegt de jongen met het streepjes t- shirt. 'ooh..' lachend zie ik harry de telefoon oppakken en allemaal foto's begint te maken. vreemd.... die telefoon komt me wel heel erg bekend voor... het is vast niks Ik zak onderuit, zet mijn oordopjes die aan mijn ipod verbonden zitten en probeer zo min mogelijk geluid te horen. Als na volgensmij een eeuwigheid geklap en geschreeuw hoor open ik mijn linker oog en kijk om me heen. De jongens zwaaien nog en lopen dan het podium af. Ik glimlach blij dat het eindelijk over is en loop met mijn zusjes terug naar het parkeerterein. De hele rit terug naar huis zitten ze alleen maar te gillen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen