First battle against Raimon.
Ik hoorde dat Raimon in Fukuoka is. Samen met mijn team ga ik ze een bezoekje brengen. Eindelijk mogen wij nu voetballen. Hier heb ik lang opgewacht! Het is ochtend als ik met mijn team op het erf sta, er is nog mist maar ik kan de stem van Endou al horen. ‘wacht hier’ zeg ik en loop naar het geluid toe. Ik zie dat ze al aan de warming up zijn begonnen. Ze stoppen als ze mij zien. ‘wat doe jij hier’ schreeuwt een van hun naar mij. ‘ik daag jullie uit voor een wedstrijd’ zeg ik een beetje dreigend. ‘waarom’ vraagt Kazemaru stug. ‘jullie wouden me toch zich voetballen’ zeg ik. ‘ok’ zeg Kidou en kijkt naar zijn team en stemmen in. ‘mooi’ ‘Genesis’ schreeuw ik en mijn team komt er aanlopen. ‘Hiroto’ schreeuwt Endou verbaasd ‘hoor jij bij Genesis’ ‘ja, ik ben de captain van Genesis en ook de hoogste rank’ zegt hij trots. We staan op het veld en ik kijk rond we zijn er klaar voor en kunnen niet wachten om te beginnen. Het fluitje gaat. Raimon heeft de aftrap ze zetten een stap en de bal wordt afgepakt door Izuno. Die passeert de middenvelders Kazemaru probeerdt hem bij te houden maar het lukt hem niet, voor het eerst is hij te sloom, te sloom nog wel! Ik lach bij de gedachten en ren achter Izuno aan, hij speelt de bal naar mij en ik schiet op goal zonder hissatsu met met veel moeite kan Endou de bal niet tegen houden, ik ben veel sterker en met de spierversterker gaat er nog een schepje boven op!. ‘en dat is dat 1-0’ lach ik gemeen en loop terug naar mijn plek. Endou schiet uit en de bal wordt meteen af gepakt door Hiroto. Hij schiet ook op goal zonder hissatsu en zit er ook in. ‘meer trainen Raimon’ zegt hij spottend en loopt ook terug naar zijn plek. Zo spelen we een tijdje door en Raimon kan nog niet eens langs de middenvelders komen, of de bal wordt al afgepakt. Ze worden er vermoeid van. Ik zie iets bewegen op de tribune en zie dat Ann kijkt. Het fluitje gaat en het is ondertussen al 5-0. We lopen tevreden van het veld af. Je ziet Raimon balen. Hun coacht zegt ook niets. Die speler die mijn geheim weet zit me de hele tijd aan te kijken, ik wordt er gek van. Ik keer hem de rug toe. Dat nieuwe meisje van hun team wordt in gewisseld, Rika heet ze geloof ik. Het fluitje gaat en we lopen weer het veld op. Nu beginnen wij met de aftrap. Hiroto speelt naar mij en ik ren als een speer naar het goal. Kazemaru probeert me bij te houden maar het lukt hem alweer niet. Ik zie dat hij stopt met rennen en naar adem snakt. Dat maakt me aan het lachen waardoor ik zachter ren en plotseling wordt de bal afgepakt door Kidou. ‘Ulvida, blijven opletten’ schreeuwt Hiroto kwaad naar me. Ik sta er nog, hoe had hij de bal nou kunnen afpakken! Ik ren er achteraan en probeer de bal weer af te pakken de eerste paar pogingen gaan mis, maar de vierde gaat goed ik heb de bal weer en ren door naar het goal Endou staat al klaar en ik schiet weer zonder Hissatsu in het doel, die gaat er weer in. Zo gaat het door tot het 11-0 is voor ons. ‘ik maar er een einde aan’ schreeuw ik en ren weer naar het doel, nog harder dan eerst. Izuno en Hiroto rennen mee. Samen schieten we de bal de lucht in. ‘Super Nova’ schreeuwen we te gelijk en in mijn ooghoeken zie ik dat de rustige jongen door draait en naar de bal toe rent. Dit gaat niet goed! Hij wordt weer een wilde jongen en springt op de bal af, de bal komt hard tegen zijn hoofd en er komt een knal. Het enigste dat ik hoor is geschreeuw van Raimon.
Reageer (4)
Dat was toch niet met super nova maar toch meteorite blade?
1 decennium geledenOmg!
1 decennium geledenSnel verder please
Auw dat lijkt me eigenlijk best wel pijnlijk Zielige Shawn :p
1 decennium geledenSnel verder!!!
1 decennium geleden