Ik pakte haar had vast en stopte met lopen. Ik drukte mijn lippen zachtjes tegen die van haar. Twee perfecte lippen raakte elkaar aan. Totdat ze me weg duwde! Ze duwde me weg en sloeg me op mijn gezicht. Ik schreeuwde Meriam waarom doe je dat? Ik zag hoe Meriam weg rende. Ik schreeuwde haar naam nog en rende achter haar aan het was te laat, ze was al weg. Ik besloot dan maar gewoon naar het hotel naar de rest te gaan. Ik liep verdrietig naar het hotel en mijn oog verliet een traan. Ik liep het hotel binnen en zag iedereen lekker bij elkaar zitten in de wifi-zone. Owen: hee rein, kom er bij zitten. Rein: nee sorry niet zo veel zin. Ik liep naar boven en voelde de 12 ogen op rug geprikkeld. Ik drukte op het lift knopje en ging naar boven. Ik liep langs de kamer van Meriam en Eline, en ik hoorde iemand huilen. Deed me oor op de deur en luisterde. Ja het was Meriam ik liep naar mijn kamer. Ik heb de hele middag zitten na te denken. Plotseling werd de deur open gesmeten en ik zag Meriam helemaal over stuur naar binnen lopen. Ze huilde schreeuwde en was rood. Ze gooide de deur dicht en liep naar mijn bed toe. Ze pakte me vast en ik gaf haar een knuffel. Ik streelde zachtjes over haar rug. Toen ze naar tien minuten rustig was geworden en een glaasje water heeft gehard vroeg ik haar wat er was. Ze zei: ik liep naar beneden en ik kreeg een schop in me zei door Iris. Rein: dat is vervelend meisje. Meriam: ja maar je weet niet wat er speelt! Rein: wat speel er dan meisje? Meriam: als je belooft dat je niks door verteld zou ik je het vertellen. Rein: ik beloof het. Meriam: maar eerst even tussen door sorry van vanmiddag ik was hele boos op Iris en ik vind jouw ook leuk maar dat wa niet het goede moment sorry lieve rein. En ze gaf me een knuffel en een kus op me wang. Ik bloosde en vroeg haar wat er was met Iris. Meriam begon te praten en legde alles aan me uit.

Reageer (1)

  • xSuzannne

    Oeh i like it <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen