Foto bij hoofdstuk 21

Amy POV

Ik en Niall stonden nog steeds dicht bij elkaar. Angel was er ook bij komen staan. Hij gaf me een zetje in mijn rug. Ik viel naar voren en mijn lippen kwamen op die van Niall terecht. Hij kuste me terug. Hij opende zijn mond en tikte tegen mij onderlip. Ik opende gewillig mijn mond. Zo ontstond er een vurig, maar liefdevolle tongzoen. Voor mijn geviel stopte hij de zoen al veel te snel. “Bedankt Angel, dit had ik altijd al willen doen.” Zei hij tegen Angel. Angel hinnikte en hield trots zijn hoofd omhoog. Ik grinnikte en liet Niall los om naar hem toe te lopen. “Hoezo eigendunk?” zei ik tegen hem. Ik pakte het halstertouw vast en draaide me om naar Niall “Loop je even mee? Ik zet hem even op stal en dan gaan we naar binnen ok?” Niall knikte en liep mee. Hij kwam naast me lopen en pakte mijn hand. Zachtjes kneep hij erin en lachte lief naar me. “Het komt allemaal goed Ams” zei hij. Ik knikte en liep door. Angel zette ik in de wei. Laure had Apple en Jazz al terug gezet. Niall stond geduldig te wachten met een brede glimlach op zijn gezicht. Samen liepen we naar het huis. Daar zaten alle jongens en het meisje waar Liam vanmiddag mee stond te zoenen. Ik glimlachte even naar Laure en liep naar boven. Laure kwam me achterna. Niall ging zitten naast Liam. Dat zag ik nog voordat ik naar boven liep. Ik liep naar mijn kamer waar ik met Liam sliep. Ik pakte daar al mijn spullen en legde die in de kamer die nog over was. Toen ik terug liep van mijn ‘nieuwe’ kamer van de ander kamer, zat Liam op het bed. “Wat moet je?” vroeg ik kil. “Ik kom sorry zeggen, ik had het gewoon moeten uitmaken voor dat ik met haar wat nam.” Zei ik met een verdrietige blik in zijn ogen. “Zo en kom je daar nu pas achter?”
Hij zuchtte en zei: “Ik hoop dat je me kan vergeven.”
Ik lachte. “Denk je nou echt dat ik je zo snel zou vergeven? JE HEBT ME GODVERDOMME PIJN GEDAAN KLOOTZAK” schreeuwde ik. “Weet ik daat heb ik ook spijt van.” “OH EN NU HEB JE INEENS SPIJT! JE BENT ECHT DE GROOTSTE SUKKEL OOIT. DIE DENK DAT ALS JE SOORY ZEGT DAT IEMAND JE METEEN VERGEEFT. JA DAT IS ALS JE IETS KLEINS HEBT GEDAAN NIET DAT JE MET IEMAND ANDERS HEBT TERWIJL JE NOG MET IEMAND ANDERS HEBT!” schreeuwde ik nog steeds. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. Nu stond hij op en sloeg met nog harder terug. Ik haalde nog een keer uit. Maar daarna sloeg hij nog harder terug. Hij sloeg zo hard dat het zwart werd voor mijn ogen. Ik knalde op de grond en hoorde nog net vaag hoe er mensen naar boven kwamen.
Zou zo de dood voelen?

Reageer (1)

  • HaZaLiLoNi

    wrm slaat Liam der I know zij mag owk nie slaan ma tg...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen