003
Sara:
Ik stap de douche uit en hoor beneden allemaal gepraat. Eerst dacht ik dat het Roderick was maar nu ik goed luister weet ik zeker dat het Roderick niet is. De stem komt me wel heel erg bekend voor maar ik kom er maar niet op wie het is. Snel kleed doe ik me wat makkelijks aan en doe mijn haar in een knot. Ik pak de pantoffels van Hinne die naast de deur staan. Op mijn gemak slof ik naar beneden. Bij de deur blijf ik even staan en luister ik naar de stemmen die uit de woonkamer komen. Ik hoor Jayden vrolijk lachen. Hinne en Meriam praten met een jongen. Ik maak de deur open en als ik zie wie de jongen is met wie ze praten schrik ik eerst even. ‘Jochem?’ Hij kijkt niet om dus ik herhaal het nog eens ‘Jochem?’ Dan kijkt hij om ‘ja dat klopt Jochem is mijn naam’ zegt hij met een glimlach op zijn gezicht. ‘Maar wat doe jij hier jij bent wel de laatste die ik hier zou verwachten.’ ‘Ik hoorde van Ruby die vriendin van je het hele verhaal over de zwangerschap. Eindelijk snapte ik waarom Hinne stopte met de band. Het is spijt me gewoon zo dat ik weggelopen ben zonder te luisteren naar jullie. Ik had er voor jullie moeten zijn ik ben gewoon een lul geweest’ Ik kijk Jochem met grote ogen aan en kijk dan naar Hinne die met een grote glimlach op de bank zit. Ik loop naar Jochem toe en trek hem in een knuffel. ‘Ik heb je zo gemist Jochem we moeten dit gewoon even in gaan halen.’ Jochem knikt en laat me dan los om zich weer naar Hinne te draaien die met Jayden op schoot zit te spelen. Ik loop richting de keuken als het goed is moet er nog taart in de vriezer staan. En inderdaad er staat nog een grote slagroomtaart. Hij was over van mijn verjaardag. Vorige week ben ik namelijk alweer 19 geworden. Ja de tijd gaat snel. Veel mensen waren er niet gekomen Alleen de jongens met aanhang en Meriam waren er. Mijn ouders zijn namelijk 3 jaar geleden overleden door een autoongeluk. Gelukkig heb ik Meriam nog ze is als een moeder voor me en ik als een dochter voor haar. Ik zet de taart op het aanrecht en loop dan weer richting de woonkamer. ‘Zal ik de andere laten weten dat de broertjes weer herenigd zijn?’ Hinne knikt enthousiast. Ik pak mijn telefoon en stuur de jongens allemaal een berichtje op whats app dat ze moeten komen om dit te vieren. Alle jongens sturen onmiddelijk een bericht terug dat ze onderweg zijn. En inderdaad niet later gaat de bel. Jochem staat met een grote glimlach op zijn gezicht en Jayden in zijn armen op om naar de voordeur te lopen. Lachend komt hij met de jongens de woonkamer in. Ik sta op om alle jongens een knuffel te geven en neem dan Jayden van Jochem over. Samen met Jayden loop ik richting de keuken. Ik zet hem in het stoeltje dat naast het aanrecht staat en pak mijn telefoon. Het wordt tijd dat ik Ruby een smsje stuur om haar te bedanken voor alles. Ja is stuur haar een smsje want mevrouw heeft een nogal oude telefoon zonder whats app of uberhaupt internet. Terwijl het smsje verzend snijd ik de taart aan en zet die op bordjes. ‘Hinne kun je even komen’ Roep ik naar de woonkamer. Niet veel later verschijnt Hinne in de keuken. ‘ooh lekker taart’ zegt hij en gaat met z’n vinger door de slagroom. ‘Jayden ook taart?’ Jayden begint in zijn handen te klappen en Hinne geeft hem de slagroom die op zijn vinger zit. En waarschijnlijk zal het niet bij een keer blijven de jongens verwennen Jayden veel te veel. Hinne en ik zetten de bordjes op een dienblad en op een ander dienblad zet ik de glazen die ik gevuld heb met cola. Jayden haal ik uit die stoel en hij waggelt achter ons aan. Hinne zet bij iedereen een stuk taart neer en ik geef iedereen een glas cola. Jayden loopt meteen naar Bram toe die hem altijd het meeste verwend. En waarschijnlijk weet hij ook nog goed dat hij vorige week bijna het hele stuk taart van Bram opgegeten heeft. We kletsen over van alles en nog wat. Maar vertellen Jochem vooral wat hij de afgelopen twee jaar gemist heeft. ‘Echt Jochem die bevalling was een hell dat wachten ik zat vijf uur op de gang en dan liep ik weer op en neer het leek wel alsof mijn eigen kindje geboren werd’ Zegt Bjørgen helemaal vrolijk. Ik kan zien dat de jongens blij zijn dat Jochem terug is. En niet alleen de jongens zijn blij maar ook Meriam en ik zijn onwijs blij. Jayden vindt jochem volgens mij ook al helemaal geweldig want als hij van bram niks meer krijgt loopt hij meteen naar hem toe. Nu ligt Jayden lekker te slapen in de armen van Bjørgen of ook bel bjorken genoemd door Jayden. Jochem blijft vanavond hier slapen had Meriam hem voorgesteld. De andere jongens gaan zometeen naar huis.
Reageer (4)
Ofn iet. *neemt abo*
1 decennium geledenNaaaahw, kindjes zijn cute :3
1 decennium geledenen Bram ooooooook (a)
*leest, alweer, verder*
super goed verhaal!!
1 decennium geledensnel verder!
awh, super schattig!!! <3
1 decennium geledensnel verder <3