17. How can i make him jalous baby?
Btw dis Joey ^
'Sorry Alura, we waren de tijd vergeten.' Zei draco, en gaf haar snel een kus. Alura glimlachtte tevrede. De jaloezie prikte weer in mijn buik ondaks de gezellige middag met Draco. Ik liep naar mijn slaapzaal.
'Sorry Alura, we waren de tijd vergeten.' Zei draco, en gaf haar snel een kus. Alura glimlachtte tevrede. De jaloezie prikte weer in mijn buik ondaks de gezellige middag met Draco. Ik liep naar mijn slaapzaal.
Daar ging ik op bed zitten. Mischien moet ik Hard-to-get spelen?Zo zat ik wel even. Na een half uur kwam ik tot de geschikte kandidaat, ookal vond ik hem Wagelijk! Maar dan ook echt walgelijk.Het was Harry, Ja Harry potter. Mischien wel de grootste vijand van Draco. Dit was de enige manier die ik kon bedenken. Want voor een vriend zou hij mischien blij zijn? Maar eerst moest ik Potter nog verleiden. Maar hoe. Hij had al gemerkt dat ik hem niet bepaald aardig vond ennu zou ik opeens met hem nemen? Joey, vond ik zelf best aardig enzo. Maar volgens mij mocht draco hem wel. Hmm ik zou er nog wel een nachtje overslapen.
Wie moet ze kiezen Joey of Harry?
Reageer (3)
Harry moet je keizen
1 decennium geleden(baby)verder. HARIGE HARRY!
1 decennium geleden(baby)verder. HARIGE HARRY!
1 decennium geleden