IK!! Riep ik uit op de vraag van Iris wie er mee de zee in ging. Ik tilde Iris op en liep de zee in. Iris schreeuwde : neeeee nils!!! Zet me neer! En ze begon te lachen. Ik liep gewoon door, deed er niks op uit. Toen we een beetje diep in de zee ware zette ik haar netjes neer oude grond. Iris rende weg verder de zee in. Ik rende achter haar en riep : Iris wacht nee niet verder stop! Iris keek achter om en rende verder. Ik pakte haar vast en ik zei: ik heb je!! En pakte haar om haar middel. We liepen zo samen een stukje weer verder weer terug naar het strand. Toen we 40 meter van het strand af stonden draaide Iris om. We keken elkaar recht in de ogen aan ik knuffelde haar. Het was zon fijn gevoel dat ik me ogen sloot. Ik was zo in dromen land dat ik het niet door had dat de rest van de groep er aan kwam. Iedereen riep ooeeehhhh nils "" hartje "" Iris. Ik liet Iris meteen los. We bloosden allebei. Daan trok me even weg an de rest en zei: nils man goed gescoord..... Maar ik nu nog bij Fien alleen ik drug niet. Ik had hem gezegd dat hij zich niet zo hard moest aan stellen en gewoon moest doen. We liepen terug naar de rest.

Nadat we lekker een uur hebben gezwommen. En iedereen weer lekker op was Gefrisd door het warme weer. We liepen terug naar het hotel. Ik keek achter me en zag Meriam ver achter ons lopen. Ze leek verdrietig. Was zu nu aan het huilen? Vast niet dacht ik. Nils: rein je moet even naar je meisje want volgens mij is er wat met d'r. Rein liep naar achter en sloeg een arm om d'r heen. Ik zag dat ze een zei straatje in liepen naar een terrasje. Ik hoorde me telefoon en keek er op. Een sms'je van rein.

Ik ga even naar een terrasje het gaat echt niet goed met d'r! We zijn er weer met het eten!!

Ik liet het sms je zien aan de rest van de groep en ik zag dat Iris weg weg keek naar beneden. Ik sloeg een arm om haar heen en zei alles komt goed meisje. We liepen de hele weg in elkaars armen terug naar het hotel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen