Foto bij 002 Katie Jane Adams

Ik activeer iedere ochtend een stukje, en als we in de top staan ('s middags) komt er in de avond nog een stukje :) De ShoutOut gaan trouwens naar Astrieed , met : Omg, ik zou ze moeten ontmoeten in het echt, ik doe ze iets aan (:
Ook al lijken ze wel leuk, maar, snel verder jij ! xx
Bij dit hoofdstuk kan je natuurlijk weer een ShoutOut winnen! Gewoon de leukste reactie :)

14 Februari 2013

“Morgen word de uitslag bekent gemaakt van de Meet & Greet! Ik ben zó zenuwachtig! Wat nou als ik win? Dan zie ik de jongens eindelijk!” ratelt Chloe, een goede vriendin van mij. Het is pauze, en we zitten in de aula. Overal zijn meiden hysterisch aan het doen, want morgen is de uitslag van de Meet & Greet prijsvraag. Ik hoop voor Chloe dat ze wint, ze is echt een diehard fan, en misschien kan een Meet & Greet ervoor zorgen dat ze niet meer de hele tijd over ze praat. “Rustig Chloe, de kans is heel klein, er zijn honderden, of misschien wel duizenden andere meisjes die ook hebben mee gedaan.” zegt Faye. “Dat weet ik wel, maar het zou zo leuk zijn als ik ze kan ontmoeten, het is al ongeveer twee jaar m’n droom. Het is een van m’n Before I Die lijstje!” zegt Chloe. Het is niet zo gek dat het een van haar Before I Die lijstje is, want op haar BID lijstje staan ongeveer alleen maar dingen die met One Direction te maken hebben. “Hebben jullie eigenlijk ook mee gedaan?” vraagt ze aan Faye en mij. “Ja, maar niet omdat we fan zijn hoor, alleen maar omdat ze knap zijn.” zeg ik grijnzend. Chloe gaat er niet tegen in, want ze weet dat het geen zin heeft om te zeggen dat ze goed kunnen zingen en dat ze niet alleen maar knap zijn, en al die shit. Ik hoor het geluid van de bel, en sta op. Yeah, nu hebben we wiskunde, het leukste vak van de wereld. En vooral die leraar, zó geweldig! Hoor je de sarcasme? Ik baan me een weg door de stroming van mensen, wat erg moeilijk gaat aangezien dit een grote school is. “OH MIJN GOD, daar zijn Faye en Katie!” hoor ik iemand roepen, en ik kijk verbaasd op. Ik zie twee meisjes staan die ik niet ken. “Wat bijzonder zeg? Je ziet ons vast wel vaker in deze school.” merk ik droog op. Het linker meisje begint bijna te gillen. “JULLIE HEBBEN GEWONNEN MET DE MEET & GREET VAN ONE DIRECTION!” gilt ze keihard, zodat ze hele school mee kan luisteren. Ik schud mijn hoofd. “Nee hoor, we hebben alleen maar meegedaan, de uitslag is pas morgen, en we winnen toch niet.” zeg ik. “De uitslag is al bekend! Er staat heel duidelijk Katie Adams en Faye Smith. En dat zijn jullie toch?” vraagt het rechter meisje. Ik kijk nu volgens mij zo verbaasd dat mijn gezicht pijn gaat doen. “Eh ja? Maar wij hebben echt niet gewonnen, het zullen een andere Faye en Katie zijn.” zeg ik, en ik draai me om en loop verder naar het wiskunde lokaal.

Reageer (4)

  • RecklessGirl

    Ik noem ook Faye, ik wil heus wel winnen hoor! Al zou er toch iemand het niet overleven.. Oeps?

    1 decennium geleden
  • Astrieed

    omfg, dank u (H)

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    haha, lolzz!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • Itsinhis1DNA

    Ik wil ook een meet&greet winnen met 1D...
    Wiskunde is stom!

    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen