Hoofdstuk 14 :D x
Niemands POV
Louis had eindelijk de magische woorden gezegd en Harry was zo gelukkig ook al gebeurde er niks Louis had gezegd dat hy van hem hield dat was alles, maar opeens werd hij in de lucht getild
Harry's POV
Hij zei het! Hij heeft het gewoon echt gezegd! Oh ik lijk wel een meisje nu, ik voel de tranen langs mijn wangen glijden, nu ging het gebeuren. Maar eerlijk gezegd dacht ik er niet aan tot ik plots in de lucht werd getild, ik krabbelde tegen maar ik kon niet stoppen. Alles rondom mij werd wazig er gingen pijnlijke rillingen door heel mijn lijf, niet veel later liet ik de duisternis mij overnemen.
Louis POV
Hij werd in de lucht getild en hij begon te pannikeren,ik wouw hem helpen maar ik wist niet hoe. Opeens begon hij helemaal te trillen en er vlogen gekleurde spatjes uit. Zijn lichaam. De hele kamer hing vol rook, ik kon niet zien maar ik hoorde dat er iets op de grond viel,m toen de rook wegvaagde en ik beter zicht had zag ik Harry midden in de hal liggen. Ik kon niet bewegen myn ogen werden groot en de tranen stroomde over mijn wangen. Het beest had weer plaats gemaakt voor prins Harry! Ik kon het niet geloven hij was weer normaal geworden. Toen ik eindelijk weer kon bewegen liep ik naar hem toe, hij lag op de grond met zyn ogen toe maar ik wist dat hij niet dood was. 'Haz? Haz wordt wakker!' Zei ik en ik schudde hem voorzichtig door elkaar. Na nog een paar keer schudden gingen zijn ogen langzaam open en die groene ogen waar ik smoor verliefd op was kwamen tevoorschijn. 'Wat is er gebeurd' vroeg hij maar ik moest geen antwoordt geven.
Harry's POV
Ik deed voorzichtig mijn ogen open en daar zat Louis geknield naast my, de perfect jongen wow ik was zo verliefd op hem. Wat is er gebeurd' vroeg ik toen ik door had waar ik was maar hij moest geen antwoordt geven want toen ik naar myn klauwen keek werden mijn ogen groot in plaats van klauwen had ik vingers en nagels! Ik bekeek mijn hele lichaam, ik was weer normaal. Ik keek rond in de kamer en zag dat ook de anderen terug normaal waren en elkaar knuffelde en feliciteerde en raar maar waar Liam en Niall waren aan het kussen en Mary was Justin dood aan het knuffelen. Ik lachtte en mijn blik ging naar Louis, de jongen die ervoor zorgde dat de vloek werd opgeheven. Zijn ogen ontmoette de mijne en hij lachte breed ik lachte terug en nam hem toen bij zijn hand en trok hem mee naar de slaapkamer. 'Haz..' Begon hij maar ik liet hem niet uitspreken, haastig drukte ik mijn lippen op de zijne, hij kuste meteen terug en niet veel later gleed ik met myn tong over zijn onderlip met een kreun gaf hij in en onze tongen vochten coor dominantie maar deze keer won ik. Ik legde hem voorzichtig op het bed zonder de kust te onderbreken en liet mijn handen onder zijn gestreept t-shirt glijden. Hij zuchtte plaatste zijn handen onder myn t-shirt op mijn rug hij begon zachtjes te strelen maaar hoe harde en dieper de kus werd hoe harder hij begon te knijpen. Maar ik moest hem iets vertellen dus trok ik terug. Hij keek me verbaasd aan maar ik moest het hem zeggen ik had geen keus. Mijn hart brak in duizende stukjes toen ik zei...
Mhuahuahuaaa Cliffhanger xx
Reageer (3)
ben blij da jullie het leuk vinden xx
1 decennium geledennee niet stoppen das gemeen! trouwens bedankt voor de vele hoofdstukjes! het maakte mijn dag iets beter (ben namelijk ziek!) maar SNEL VERDER PLEASE!! xx
1 decennium geledenNEEEEEEE!!!!
1 decennium geledenSnel verder!!!!!!
Xxx