36. Chloé || A night to remember pt. 1
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik ben door deze story en die van WearyEyed begonnen met het kijken van Degrassi vanaf seizoen negen dus je kan trots zijn, ik heb een nieuwe verlaving erbij.
1 decennium geledenIk kan denk ik niet een hele lange reactie maken, want ik zit op mijn iPod en daar heb ik op het moment ruzie mee (alleen deze zin ging al 10 keer verkeerd)
1 decennium geledenJust know I love your story!
I’ve been waiting all this time to finally say it;
1 decennium geledenI'm in love with your story, totally in love.
C'mon c'mon, write some more!
JUST TELL THAT GUY U LUF HIM KAY?!
1 decennium geledenIk volg je btw on Polyvore nu. Muhahaha, nu heb je een stalker.
Grapje.
Oké,
Nu weer Kuskuskus!
End an zeggen ze tegelijk 'I love you. I really do'
En dan is alles koek en ei!
En dan SEXY TIME!
En dan voila.
Everything perfect.
Jup, dat gaat gebeuren.
Or she screws up.
Or he screws up.
Or someone else screws up.
Yeh. ok.
Lovethis
xoxoxoxoxo Mirthoss
WAH WAH WAH WAH WAH WAH I LOVE IT OK.
1 decennium geledenELI IK WIL OOK EEN FRIENDLY HUG BOOO.
Het lijkt nu net of Jas het moment ruined hahaha. Ok nee dat deed ze niet expres oke hahahaa.
Maar Demi dit is geweldig like always en Dallas is een poepie en ik wil Luke hebben.
En nu ga ik verder met mijn portfolio anders heb ik een probleem morgen op school haha.
love you xoxo