We liepen achter onze reis leider aan. We gingen aan twee kleine tafels zitten, we moeten ons verdelen. Ik ging snel bij de meiden Fien en Iris aan tafel en nils kwam vanzelf ook bij ons zitten. Ik keek de hele tijd naar Fien wat was ze toch een leuk meisje. Ik had de hele tijd onder he eten oog contact met d'r. Toen iedereen alles op had moeten we weer de reis leider Jap volgen. Oke ga allemaal maar even Zitten zei hij. Vandaag beginnen we met jullie eerste activiteit. Jullie beginnen met een tweetal maken en dan me een jongen en een meisje. Yes dacht ik. Ik liep naar Fien en vroeg haar : zou jij met mij willen? Fien: lijkt me leuk. Ik sleurde haar mee naar de bank waar in middels nog maar plek was voor 1. Kom maar bij mij op schoot. Fien ging bij mij op schoot zitten, en ik legde me handen om haar middel. Ik zag hoe nils regelde dat hij in plaats van Meriam die al heel snel naar hem toe liep, Iris wou kiezen. En Owen ging zo als gewoonlijk met Eline. En rein was weer helemaal blij omdat hij met Meriam moest, maar Meriam vond hem ook leuk dat hoorde ik van Fien waarom gaat ze dan toch eerst naar nils? Of was het om Iris te treiteren?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen