Foto bij Hoofdstuk10 Fien Waren.

Het is half negen toen mijn ogen zich openden en ik rekte me uit met het idéé dat ik in Spanje ben, met vier knappe jongens. Oké Daan is natuurlijk wel het leukst. Ik kijk naast me en zie Iris liggen. Ik sta op en waggel naar de kast om een setje te pakken en dan ga ik naar de badkamer. Ik zet de douche aan en doe mijn pyama uit om eronder te stappen. Nadat ik mijn haren heb gewassen en mijn lichaam, haal ik nog even snel het scheermesje over mijn benen heen om nog even mijn been af te spoelen en dan onder de douche uit te gaan. Ik droog me af en trek mijn kleren aan en fohn mijn haar nog even voor ik de badkamer uit ga. Iris is ondertussen ook wakker en zij gaat dan de badkamer in. Om half tien komt Iris de badkamer uit en ze pakt haar tas. Ik pak de mijne ook en ik volg haar voorbeeld om de kamer te verlaten.

Eenmaal beneden gekomen, gaan we op zo'n plof zitten en voel ik de zon op mijn benen stralen. Heerlijk, nu krijg ik een kleurtje. Dan komt er iemand voor me staan en haalt het zonlicht weg. "Ook zo vroeg wakker?", zegt de stem en ik kijk op in de stralende blauwe ogen van Daan. Ik knik en maak een pruillipje. Dan gaat hij naast me zitten en legt zijn hand vlak voor die van mij. Zo zitten we even, in de zon en ondertussen zijn Owen,Nils en Rein ook naar beneden gekomen. Dan komt Meriam en de blik in haar ogen naar Iris bevalt mij niet. Wat is er met haar? Gister was ze nog zo aardig. Ach ja! Het zal wel goed komen. Dan zien we Jap en staan we op om te gaan eten en dan ook echt eten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen