Foto bij the First battle with Epsilon.

‘jullie hebben nog 10 minuten tot de wedstrijd afgelopen is’ zegt Desarm. ‘ze kunnen nooit winnen in 10 minuten met 2 helften nog niet eens’ zegt Maquia spottend. De wedstrijd gaat verder waar Cloister is geëindigd. ‘Raimon gaat dit niet winnen’ zeg ik. ‘ze hebben maar 10 minuten’. Ann zit alleen maar vooruit te staren ze zit ergens aan te denken, kan niet anders. Raimon begint met de aftrap en probeer langs de middenvelders te komen met veel moeite komen ze er nog niet eens langs. Maquia rent met de bal langs hun verdedigers en speelt de bal door naar Zell. ‘Ganymede Proton’ schreeuwt hij en de bal gaat er met gemak in. ‘en dat geloof ik, is een goal’ zegt hij spottend en loopt terug naar zijn plaats. ‘mooi gedaan Zell’ schreeuwt Maquia, echt iets voor haa om dat te zeggen tijdens een wedstrijd. Zo gaat het een tijdje door Raimon staat er kansloos voor, ze hebben de bal, en wordt bij de middenvelders weer ingeleverd. ‘tijd is om’ zegt Desarm en Maquia die de bal heeft stopt met rennen. ‘dit is alles voor vandaag’ zegt hij tevreden, Epsilon komt bijeen en gaat terug naar de basis. ‘zullen wij ook gaan’ vraag ik aan Ann. ‘ik wil nog even blijven’ zegt Ann. ‘maak het niet te lang, anders gaat Vader het merken’ zeg ik en loop de tribune af, voor dat ik weer terug ga wil ik nog langs Raimon. ‘leuk geprobeerd Raimon, jullie hebben dan wel Genimi verslagen maar van Epsilon kunnen jullie niet winnen’ zeg ik tegen hun en ik ga terug naar de basis. Terug in de basis krijg ik een goed idee. Ik ren naar de kamer van Vader toe en klop aan. ‘ja?’ zegt hij. ‘ik ben het, Ulvida’ zeg ik en loop naar binnen, ik wacht niet op zijn antwoord. ‘heb ik gezegd dat je binnen mag komen’ zegt hij. ‘sorry Vader, ik heb een goed idee, ik wil graag een oefen wedstrijd tegen Raimon’ zeg ik. ‘een oefen wedstrijd nog wel’ lacht hij. ‘jullie hoeven niet te trainen, ten minste niet zo’ zegt hij er achteraan. ‘ik wil dat graag, zo kunnen we hun laten vrezen voor ons’ lach ik. ‘vooruit dan, omdat jullie de hoogste rank hebben en het langs moeten wachten. ‘danku Vader’ zeg ik en loop weg, ik weet al wanneer ik wil. De dag erna is iedereen aan het trainen ik loop de trainingszaal in van Genesis binnen en zie dat ze het trainen nu wel saai vinden, telkens zowat het zelfde, maar nu, met mijn idee is het veel leuker. Ik loop met een lach op me gezicht door naar de meiden kleedkamer en kleed me snel om, ik wil ze mijn idee laten horen, ze zijn er denk ik wel blij mee, nouja, denk ik, ik weet het zeker! ik loop door naar de anderen en zeg dat ze even moeten stoppen met trainen en naar mij moeten luisteren. ‘luister jongens’ zeg ik. Ik wacht tot iedereen opkijkt als ze opkijken vertel ik verder ‘ik heb aan vader gevraagd of wij, Genesis een oefen wedstrijd mogen tegen Raimon, en het mocht’ zeg ik ‘wat een nonsens’ zegt Hiroto. ‘ga maar vragen’ zeg ik en wijs naar de uitgang. ‘ok’ zegt hij en loopt weg. ‘ik weet al wanneer we gaan’ maar het duurt nog even, ik zeg wel wanneer’ zeg ik als Hiroto weg is. ‘ga maar weer verder trainen’ zeg ik en loop naar het veld, me gaan 5 tegen 5 doen, je moet proberen te scoren bij Nero en de anderen moeten dat ook. Wie het eerst 5 goals heeft’ zeg ik en begin de groep te splitsen. na een tijdje staat het 4-3 ik kom langs Keeve en speel de bal naar Izuno die het laatste goal maakt. ‘mooi gedaan Izuno’ zeg ik en loop naar de meiden kleedkamer samen met Keeve en Quill. De middag gaat Epsilon naar Osaka naar de geheime trainingscenter. Ik ga ook mee, zoals altijd en zie dat Raimon er ook is, ze worden echt irritant. Er is ook een of ander meiden team daar die het tegen ze opneemt, dat geeft Epsilon de tijd om naar de geheime trainingsplek te gaan. Ik ga naar de wedstrijd van Raimon kijken. Het meidenteam zelf ik niet echt goed, maar ze lijden Raimon veel af. Dat is hun sterkste punt. Na de wedstrijd valt een van hun het op dat ik er ook ben, dus weten ze ook dat Epsilon er is.

Reageer (1)

  • LostGirl97

    Ooeeee mooi geschreven snel verder!!!!!,!,!,!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen