Hoofdstuk9 Owen Playfair
Toen we lekker gegeten hadden moesten we mee met de reis leider. Meisjes en jongens we staan hier voor het zwembad. Vanavond mogen jullie doen wat jullie willen. Morgen vroeg om 10:00 uur verzamelen we in de gang voor de eetzaal zodat we samen kunnen eten. En daarna gaan we beginnen met jullie eerste activiteit! Ik ga nu geniet van mijn kamer doei tot morgen jongens!! De reis leider liep weg naar binnen en de groep bleef een beetje stil achter. Iris: ik ga naar de kamer nog even mijn boek uit lezen. Meriam liep ook naar binnen omdat zei volgens mij ook nog wat moet dien?? Dus nils en rein gingen ook maar binnen. Ik bleef met Daan Fien en Eline buiten omdat wij wel wilden zwemmen. Eline is echt een leuk meisje ging er door me hoofd en Daan had me verteld dat hij Fien wel een leuk meisje vond dus bleven we maar samen zwemmen! We gingen samen zwemmen en het was super gezellig we deden spelletjes en ik heb Eline een knuffel gegeven. Het voelde echt te gek. Ik liep naar binnen samen met de andere 3. We namen bij de deur af scheid van elkaar ik gaf Eline een knuffel en Daan Fien. We liepen onze hotel kamer binnen en ik legde me lichaam op het bed en viel dromerig in slaap.
Reageer (1)
Leuk snel verder!!!!!!!
1 decennium geleden