Hoofdstuk 8 Nils Käller
Zo we liepen het hotel door en liepen onze hotel kamer binnen. Ik sliep met rein op de kamer daar mee zat ik ook naast in het vliegtuig hij is echt een aardige jongen!! Zo ik leg me spullen wel in de rechte kast rein jij in de linker? Rein: ja is goed! Ik ruimde me spullen op en vouwde alles netjes op! Toen ik klaar was plofde ik op bed en begin te praten : rein weet je? Rein: nee wat is er? Nils: ik vindt die Iris wel een leuk meisje. Rein: hahahahah ik dus Meriam. Nils: ja hahah? Rein: ja maar ik vindt die Iris ook wel bij jouw passen! Nils: hahahahah ik hoop het, maar jij doet dus ook aan zingen? Rein: ja jij? Nils: ja dat is me grootste hobby! Rein: leuk mijne dus ook!! De jongens liepen een beetje te kletsen en toen klopte er iemand op de deur. Rein deed open en Daan en Owen stonden in de deur. Ze kwamen binnen en kwamen bij ons op bed zitten we kletsen wat en kwamen er achter dat onze hobby zingen was. Van allemaal. Ik begin te pingelen op mijn gitaar en de jongens zingen mee boyfriend van Justin bieber. We klonken samen best goed. Toen werd er weer op de deur geklopt en Daan deed open de reis leider stond in het deur gat en zei jongens we gaan eten!! Nu komen. De jongens liepen achter hem en de meiden aan naar de eetzaal.
Reageer (1)
Leuk !!! Snel door!!!!
1 decennium geleden