Foto bij OO9

... en dat is nummer negen!

Het is nog vroeg in de ochtend als ik mijn wekker hoor gaan. Ik sla mijn kussen er tegenaan en blijf liggen. De wekker houdt zich niet lang stil, weer begint hij te piepen. Opnieuw sla ik met mijn kussen, maar langer dan twee minuten gunt hij me niet, weer die rot herrie. Deze keer smijt ik mijn wekker op de grond. Gelukkig, hij houd eindelijk zijn mond.

'Madison? Maddie?' Ik open mijn ogen half en ik zie Emma op de rand van mijn bed. Ik sluit mijn ogen weer. 'Maddie, moet je niet werken? En uh, je wekker ligt op de grond, in kleine stukjes..' Ik open mijn ogen en ga rechtop zitten. 'Hoelaat is het!?' ik stap uit mijn bed en ren de badkamer in. 'Het is negen uur.. K zou je maar haasten.' Zie je niet dat ik dat doe Emma? Ben je soms blind? Ik doe heel snel mijn Make-up en kleed me aan. Mjn kleding komt net uit de droger en is dus nog lekker warm. Wanneer ik overal klaar mee ben, race ik opde fiets naar mijn werk, Starbucks is maar vijf minuten met de fiets. Op woensdagen is het altijd zo druk, daarom moet ik de hele dag, in plaats van van twee tot vier. 'Madison, je bent veel te laat! Hoe komt dat zo?' 'Het spijt me James, ik heb in mijn slaap mijn wekker kapot gegooit.. En ik..' Ik hijg nog een beetje van het fietsen. 'Je wekker kapot gegooit, haha. Maar goed, laat maar zitten, ga aan het werk en dan zit het goed meid.' James die inmiddels al in de 50 is, knipoogt even naar me en dan ga ik aan de slag, eerst achter de kassa, na de pauze in de keuken. Ik ben er vandaag niet helemaal bij, ik zit meer bij vanavond.. Terug naar de jongens.
Net voor mijn pauze komt er ineens een onverwachtse klant. 'Madison?'

Omg, ik hou van jullie! vandaag al +4 abbo's en veel lieve complimentjes.
Thankyou!! :D

Reageer (3)

  • LouTeasdale

    Grrr, waarom stop je nu net hier? Haha, ik wil snel een 10e hoofdstuk! :3

    1 decennium geleden
  • Puellae

    Meer!! Je schrijft heel leuk. Het leest heel makkelijk. Prettig zeg maar.
    Rarara waarschijnlijk één van de jongens?
    Snel verder!!
    Love it<3

    1 decennium geleden
  • checkdiamond

    Je baas die met je lacht omdat je je wekker kapot hebt gegooid, zalig, haha ;p
    snel verder xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen