Foto bij 129.~ Aria Elaine Calder

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • MiniNialler

    Snel, Heel snel verder!

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Anne is de moeder van Harry FranMalikx....En Man zo gemeen zou ze nooit in het echt zijn..Maar daarvoor is dit een fanfiction hé....;D Harry kan niet naar haar komen, hij weet niets van het plan...............Ik kreeg tranen in mijn ogen van Read All About It...Het geeft me telkens weer kippenvel...Leuk, dat je dat hierin hebt verwerkt ;p Ik houdt echt zoo Facking veel van dat liedje en de betekenis erachter...Wat ben ik hier nu aan het zeiken? :o Je moet snel verder! NU!

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    OMG waarom is Anne zo gemeen in jou verhaal?! In werkelijkheid is zij echt de liefste vrouw die ik kan volgens mij dna toch... Anyway dit maakt het wel leuk! Please laat haar niet weg gaan ik smeek het je!

    Snel verderr!!!
    (flower)

    1 decennium geleden
  • xLynnStyles

    Anne is zo gemeen, terwijl ze dat in het echt volgens mij helemaal niet is. Zo zie ik haar helemaal niet voor me..

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    aarghh anne is echt zoo gemeen he!!
    khoop dat harry naar haar toe komt en zijn solo dan zingt :)
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen