Hoofdstuk 6 rein van duivenboden
Nadat iedereen zijn naam ga verteld en de reis leider ook heeft verteld wat zijn naam is stappen we het vliegtuig in. De meisjes zaten al op een rijtje van vier dus de jongens moeten zich splitsen in 2. Volgens mij heet hij Nils, nils kwam naast mij zitten en we hadden wat gekletsd. Hij is op zich best wel een chille gast. De jongens zouden allemaal stuk voor stuk wel mijn beste vrienden kunnen zijn. En de meisjes nou die zien er allemaal heel erg leuk uit. Maar er is een meisje die gewoon ja een leuk lach heeft. Waar ik ten slotte of val! De twee uur waren zo voor bij want die nils is echt een toppe gozer. We moesten de tassen boven uit het klepje halen en mee nemen. We liepen het vliegtuig uit. En wat was het hier warm!! Pffff het is hier warm hoorde ik een van de meisjes zeggen ik weet niet wie het precies zei. Ik had natuurlijk alleen mijn ogen gericht op de mooie meisje met die mooie lach. We liepen helemaal naar het einde van het gebouw want daar konden elk moment onze koffers aan gerold worden op zon band. Na tien minuten gewacht te hebben kwamen de eerste koffers. Ik heb Fien geholpen met een koffer want die had een hele grote mee. En als kaatste wel weer kwam mijn koffer aan. We lieten het vliegveld achter ons en stapten de taxi in op weg naar ons hotel.
Er zijn nog geen reacties.