Foto bij Hoofdstuk5 Iris Elizabeth

"Goedenmorgen kandidaten, vandaag begint jullie drieweekse avontuur naar Spanje. Hebben jullie er zin in?", zegt de man die voor het hele gezelschap staat. Ik sta een beetje achteraan en naast mij staat een meisje. Ik glimlach even en dan gaat de man verder. "Ik ben Jap en ik ben jullie reisleider deze drie weken.", zegt de man van zo'n vier/vijf jaar ouder. Nadat hij ons begeleidde naar de gate en we ingecheckt werden en onze koffers moesten inleveren hadden we vrije tijd. Op weg naar de starbucks! "Wacht!", hoor ik en ik draai me om. Het meisje van daarnet komt aanlopen. "Mag ik met jou mee, ik ben trouwens Fien.", zegt ze en we schudden elkaars handen. Pratend lopen we naar de starbucks en bestellen beide een caramel machiatto en ik neem ook nog een stuk oreo taart erbij.
We gaan zitten en spreken af om samen in een kamer te zitten als je die moet delen met zijn tweeën. Fien verteld over haar kleine broertje en ik over mijn ex-vriendje die gisteravond nog langs kwam. Rond twaalf uur gingen we naar de openingsgate , waar Jap en de jongens stonden. De andere twee meisjes kwamen ook aangelopen. "Hoe heten jullie eigenlijk allemaal?", vraagt Jap dan en iedereen zegt zijn naam om daarna het vliegtuig in te gaan. Ik loop achter Fien aan en samen met Meriam en Eline gaan we op het rijtje van vier zitten. We klikken onze riemen vast en gaan wat praten, even later zet ik mijn koptelefoon op en luister naar Cher Lloyd. Het nummer 'Oath' staat op. Dan doezel ik in slaap, in een droomloze slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen