051
Sorry dat het zo lang duurde!!! Ik heb het echt zo ontzettend druk met school! In de avonden ben ik eigenlijk vrij omdat ik thuis niets aan mijn examen mag doen maar dan zijn mijn hersenen eigenlijk een soort van dood.
Ik had jullie ook beloofd dat hoofdstuk 51 nogal spannend ging worden maar ik had zoveel dat verteld en gedaan moest worden in dit verhaal dat ik het weer een hoofdstukje moet opschuiven! Ook hiervoor sorry! Maar geniet van dit deeltje!!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Ik heb het hele verhaal in één keer gelezen. Ik ben geen TH fan, wel vroeger geweest maar toch. Ik heb de laatste paar hoofdstukken echt met tranen in mijn ogen gezeten, en dat heb ik nog nooit gehad bij een verhaal. Ik hoop dus dat je echt ontzettend snel verder gaat want wauw, dit is zo schitterend en zo diep.
1 decennium geledenwhaaah schattig mzs mooi !!
1 decennium geledensnel verder
doeidoei kmoet weg naar school x)
xx Dymm
Damn, nu wil ik echt in Tom zijn wangetjes knijpen
1 decennium geledenZo schattig hoofdstuk(althans dat vind ik )
Ik ben benieuwd, snel verder gaan! !xxx
bij tom slapen
1 decennium geledendat is wel een goed idee
hij heeft toch verteld wat er is gebeurd
en als je dat tegen iemand durft te vertellen
dan beteken je heel wat voor hem(K)
soulmatesss
1 decennium geledensnel verder!
x