Owen schrikte op van zijn wekker. Drukte op het knopje zodat de wekker uit ging. Hij ging recht op zitten en bedacht zich : oooowwh ja vandaag de dag dat ik met zeven andere kandidaten op reis ging naar spangje. Ik heb er zin in. Hij stond op en pakte al zijn douch spullen en liep richting de douch. Toen hij lekker gedoucht had en zich aan had gekleed liep hij naar beneden. Hij plofde naast zijn kleine zusje fay neer. Die vervolgens boven op hem kwam zitten. Fay knuffelde Owen helemaal dood! Toen kwam hun moeder naar beneden en zei Owen op staan en ga nu snel ontbijten het is zo tien uur en elf uur moet je er staan dus op schieten anders moeten ze allemaal op jouw wachten. Owen: ja mam, kom fay ga maar op staan dan kan ik een broodje maken. Fay: ga je dan vandaag al weg? Owen: ja lieverd, en hij gaf haar kleine zusje een kusje en een dikke knuffel. Tilde haar op en legde haar in de andere hoek van de bank. Stond op en maakte een broodje. Een half uur later zaten ze in de auto. Toen ze aan kwamen zei Owen : ik loop nu wel zelf naar binnen, papa mama en fay ik neem hier afscheid van jullie. Owen ga zijn vade een knuffel en een kus en zijn vader zei : pas je goed op jongen? Owen: ja pap zou ik doen. Owen gaf zijn moeder een hele dikke knuffel en zijn moeder begon te huilen, Owen troonde zijn moeder en tilde zijn zusje op en keek haar aan en zei lieve fay ik hou van jou en nog heel veel plezier op school en gaf haar een dikke kus. Pakte zijn koffers en liep naar binnen zwaaide naar zijn ouders tot hij helemaal binnen was en zag als een groep staan met daar boven een bordje met WINNAARS HIER!! Dus daar liep ik maar heen ooh volgens mij was ik al de laatste.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen