OO7
ik ga pas verder bij 1 abbo erbij.
hopelijk is dat snel.. ik schrijf wel door, maar activeer niet.
Kuddo en/of promotie is dus optie!
Ik promoot terug
Blij, blij dat Madison morgenavond komt. Ze is aardig en kan super goed zingen. 'Zou ze niet weten wie we zijn?' vraagt Louis. 'Ik denk het niet, ze leek ons niet te herkennen. Misschien is ze geen fan?' We weten het allemaal niet. 'Morgen vragen we d'r nummer wel.' Ik, Zayn, Niall en Louis knikken naar Liam. Niall pakt zijn gitaar op en staat op. 'Lets go.' zeg ik terwijl de rest ook opstaat. We pakken allemaal onze zonnebril, voor het geval dat we op dit verlaten strandje herkend worden. Snel rennen we naar ons busje en Louis stapt achter het stuur. 'You're insecure.. Don't know what for. You're turning heads when you walk through the do-oh-or.' Met z'n vijven zitten we als een stel gekke hard mee te zingen op de cd. Maar ik ben er niet helemaal bij met mijn hoofd. Ik zit nog bij Madison. 'Everyone else in the room can see it, everyone else but you-' In middels hoor je de cd niet meer, alleen onze stemmen. 'Baby you light up my world like nobody else, The way that you flip your hair gets me overwhelmed, But when you smile at the ground it aint hard to tell, You don't know oh oh, You don't know you're beautiful!' mijn solo aan het eind, die we nu met z'n allen zingen. Helaas is het liedje nu afgelopen.
Same mistakes. dit zingen we wat meer met ''Gevoel'', What makes you beautiful was meer gebrul dan gezang. We zijn nu bijna bij het huis van Niall. Hij is als enige alleen thuis vandaag dus gaan we daar wat chillen. 'Over het huisje..' zegt Niall als hij de sleutel in de deur doet. 'Ja Niall?' We denken er al heel lang aan om met z'n vijven voor een huisje te sparen. 'We zijn altijd samen, dus waarom niet?' zeg ik. Het was het geniale idee van mijn moeder. 'Denk erover na.. Jullie hebben het geld.' had ze gezecht. Natuurlijk heb ik de jongens meteen gebeld. 'We hebben inderdaad het geld,' zegt Niall 'Waarom doen we het niet gewoon?' 'Mij lijkt het gaaf.. Laten we allemaal met onze ouders praten vanavond. Dan bespreken we het morgen verder.' besluit Liam. Ik en Louis knikken. 'Oke.' klinkt het vanuit Zayn en Niall. 'Maar eerst eten.' Ik en de andere ploffen op de bank en Niall haalt koekjes. We pakken er allemaal één, maar Niall twee, wat alleen ik zie en dus moet lachen.
Dit hoofdstuk hebben jullie te danken aan deze lieve abbo
Bedankt voor je abbo! (l)
Reageer (3)
bedankt allebei!!
1 decennium geledenik plaats zo weer een stukje. ik had een heel lang stuk, heb ik m verwijderd :c
noujaa, ff opnieuw maken.
Tweetyisstoer, misschien komt er bij jouw ook wel een abbo bij!
Whaaaaaaa ik ben lief
1 decennium geledenOki, ik ga ff aankleden, dan naar beneden, op de computer, stukje van mn eigen verhaal plaatsen en zeggen dat ze bij jou kijkje moeten nemen (met "ze" bedoel ik één iemand xd)
Dus hopelijk ga je snel verder, misschien als beloning voor mijn goede inzet? *puppyoogjes*
X
Je hebt een nieuwe abo! & ik 'zing' wmyb ook altijd meer met gebrul, haha ;p
1 decennium geledenleuk verhaal, snel verder xoxo