Foto bij Hoofdstuk3 Fien Waren

We zitten in de auto opweg naar Spanje, oké niet naar Spanje maar naar schiphol. Ik zit in de auto met mijn kleine broertje en mijn moeder. Ik had een of andere actie gewonnen en ging daarom met 7 andere kinderen en een reisleider 3 weken naar Spanje. Na een halfuurtje kwamen we bij het vliegveld aan en mijn broertje keek heel zielig naar mij. "Liam, ik ben over drie weekjes weer terug hoor.", zeg ik en druk een kusje op het hoofd van Liam. Hij glimlacht weer en geloof ik heeft hij een heel progamma voor de aankomende drie weken opgezet. Ik stap uit de auto en loop naar de achterbak om die te openen en de trolley te pakken. Als die op de grond staat, glimlach ik en dan voel ik een paar armen om mijn been heen. "Fientje, als ze je iets doen hé..", zegt hij en hij doet net of hij wil gaan boksen. Ik lach en til hem op, ik druk een kusje op zijn wang en hij veegt het met zijn handen weg. Ik giechel en loop dan op mijn moeder af. Ze slaat haar armen om me heen en drukt een kus op mijn voorhoofd. "Pas goed op jezelf lieverd en heb veel plezier.", ik glimlach en dan loop ik naar de opening van het vliegveld. Ik loop richting de afgesproken plek en zie al twee jongens en drie meisjes staan. "Hai", zeg ik en zet mijn trolley even neer en ga erop zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen