The secret is going to be unmasked.
Nu mag ik gaan maar ik heb last van mijn maag, nóg meer van die prikken. Ik hoor dat Epsilon het op wil nemen tegen Cloister, dus ga ik kijken. Ik loop naar de kamer van Keeve maar ik zie dat ze druk bezig is met praten tegen Clara dus laat ik haar maar verder praten. Dan vraag ik Ann wel. Gelukkig verveelt Ann zich ook en kijkt met haar puppy ogen mij aan, ze weet dat ik ga kijken bij Epsilon. ‘zeg Ann, wil je’ ik maak mijn zin nog niet af en zegt dat ze al mee wil. ‘ok’ zeg ik, ‘Keeve is aan het kletsen met Clara dus die ga ik niet storen’ zeg ik. ‘ik wil wel mee hoor, ik verveel me hier toch’ lacht ze. En ze trekt me mee naar de deur. ‘rustig Ann, ze beginnen nog niet’ lach ik naar haar. Als ze we zijn aangekomen zie je dat Cloister met alle rust aan het trainen zijn en niets door hebben dat wij er zijn. ‘ah nee’ ‘wat is er’ vraagt Ann. ‘Raimon is hier’ zeg ik en draai haar om. ‘is DAT Raimon’ zegt ze spottend. ‘ze zien er niet goed uit’ ‘nou, ze hebben Genimi verslagen’ zeg ik. ‘maar Genimi is laagste rank’. Ze heeft wel gelijk, Genimi is niet goed maar toch, als ze er een kunnen verslaan, en héél vaak trainen, kunnen ze de rest ook verslaan. ‘zullen we maar op de tribune zitten’ zeg ik. ‘nee, we gaan naar Raimon’ zegt ze en trekt me mee naar Raimon. ‘zo, jullie weer, nou ja, jij weer’ zegt Endou met een lach. ‘we komen nooit van je af’ zeg hij er achteraan. ‘als je dat wilt, ga je toch down under’ ‘dan hoef je ook niet tegen mij te voetballen’. Zijn lach vertrekt ‘dat nooit’ schreeuwt hij. ‘dan niet, het was de moeite’ lach ik. ‘en wie is dat’ vraagt Kevin. Ik loop naar hem toe en leg mijn vinger op zijn lippen. ‘geen vragen stellen, je komt er wel achter’ fluister ik lachend en loop weer naar achteren. Het wordt donker en Cloister stopt met trainen vanwege de lucht. ‘daar zijn ze al’ lacht Ann. En loopt naar een paar ogen toe die in de mist te voorschijn komen. Ik loop zacht achter haar aan tot ik terug getrokken wordt ‘wat is je probleem’ reageer ik. Een van Raimon loopt naar me toe en pak mijn hand ‘ik hoorde dat je’ ‘dat heb je mis’ reageer ik voor hij zijn zin kon afmaken. Ik weet wat hij wou vragen maar Ann en Epsilon mag het niet horen. ‘het is slecht’ zegt hij nog. ‘van wie hoorde je dat’ vraag ik aan hem, ik weet zijn naam niet meer. ‘de coach weet jullie plan, en ik nu ook, rustig maar ik ben de enige die het weet ik hoorde de coach praten door de telefoon’ zegt hij rustig. Ik schrik van wat hij zei, had Vader nou ons geheime plan verteld aan de coach van Raimon, het is dan wel zijn dochter, maar alsnog hij heult met de vijand. Ik trek mezelf los en loop naar Ann en kijk nog achterom gelukkig volgt hij me niet meer. Thuis wil ik het er met Vader over hebben. ‘wat wou hij van je’ vraagt Ann meteen. ‘niets ergs’ probeer ik haar over te halen. ‘oh, oke’ zegt ze maar ze heeft door dat ik iets achter hou. ‘ik ben je nog steeds dankbaar dat je Genimi hebt verbannen’ lacht Desarm. ‘maak het dan waar dat je een hogere rank hebt dan Genimi’ zeg ik stug. ‘je zult er geen spijt van hebben’ lacht hij gemeen. ‘verliezen is ban, weet je?’ zeg ik waarschuwend en loop met Ann naar de tribune. ‘je bent wel streng voor Epsilon hé?’ zegt ze. ‘het moet, anders hebben we een slechte reputatie’ zeg ik en ik ga tegen het hek staan die voor de tribune staat. ‘zullen ze winnen?’ vraag ik aan Ann. ‘ik zou het niet weten’ antwoord ze, ‘als ze verliezen verban ik ze meteen, als het gelijk is geef ik ze nog één kans’. Eerste neemt Epsilon het op tegen Cloister. Maar die zijn naar een halve wedstrijd al neer, het ziet er genadeloos uit, een voor een vallen ze neer, en als laatst de Captain, zo kan hij zien dat zijn team faalt. Dat wil Epsilon altijd, dat is een van hun gewoontes. Als ook de captain neer is, neemt Raimon het over, de wedstrijd duurt toch niet lang meer, nog 10 minuten ofso. Een van de wissels die nooit mag voetballen van Cloister doet ook mee, dat wil een van hun managers. Kogure heet hij volgens mij, een drukke net als Endou. Ze gaan verder waar Cloister is geëindigd.
Reageer (1)
haha snel verder en btw kogure is niet druk maar irritant
1 decennium geleden