Foto bij OO5

Eerste stuk voor vandaag! :'D

Ik en de andere jongens moeten lachen om Nialls opmerking. Hij staart me heel droog aan, 'Wat? Ach, Louis is!'
Ik kijk naar Louis die begint te praten. 'Ik ben Louis, ik ben de oudste, 20 jaar.. We houden alle vijf van zingen.. Enneeh , I like girls who eats Carrots!' Ik lig helemaal in een deuk om Louis' laatste zin, en zijn gezicht daarbij. Louis houd dus van wortels..
Nu gaat Zayn verder. 'Ik ben Zayn, ik ben 19 that's it.' ik glimlach en dan kijk ik Harry aan. 'Nu jij..' Harry lacht voorzichtig terug. 'Ik ben Harry, ik ben zeventien, Ehm, ik weet t verder niet.' hij kijkt naar mij en ik kijk naar de grond. Opnieuw een stilte..
'Dus, je houd van zingen?' ik knik naar Zayn. 'Laat is wat horen!' zegt hij er achteraan. 'Wat, nee dat kan ik niet!' ik schud mijn hoofd en kijk hem geschokt aan. 'Kom op, je hebt er echt een stem voor, please?' Nialls stem.. De jongens praten nu allemaal door elkaar en ik kan het niet volgen. 'Jongens.. stop. Ik kan niet zingen.' Maar ze zijn het niet met me eens. Ik zucht terwijl er stiekem een glimlach op mijn gezicht komt. 'En als wij gaan zingen, doe je dan mee?'
Ik haal mijn schouders op. 'Wees niet zo onzeker..' 'Nou, welk liedje?' De jongens lachen weer. 'Yess!' klinkt het van Liam. Ze hebben hele leuke namen trouwens, je hoort ze niet elke dag. Niall begint te spelen en de jongens beginnen te zingen.




sorry, kort stukje :$

Reageer (1)

  • Itsinhis1DNA

    Snel verder!(H) (sorry weet voor de rest niks zinnigs :$)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen