Foto bij 16.

'Ik heb er wel eentje voor je?' Zei hij. 'Dat mag toch Niet.' 'Ach mijn vader kan wonderen doen.' zei hij met een glimlach

Toen hij 2 bezems had gehaald. Liepen we naar buiten. Hij rijkte me een bezem aan en we vlogen even. Even later besloten we om naar het Zwarte meer te gaan. Toen we daar waren gingen we even zitten. Ik zwijgde.

Na Tien minuten zwijgend gezeten te hebben
'Zullen we maar eens terug' Zei draco. Ik knikte. We stapte weer op de bezems en vlogen terug naar het kasteel. Toen we landde probeerden we de bezems zonder gezien te worden naar binnen te smokkelen. Helaas kwam iemand het verpesten. 'Malfidus en Cross' We keeken beide achterom. Achter ons stond proffesor Anderling. Moeten ze het áltijd weer verpesten?We moesten mee naar het kantoor. Daar kwam proffesor anderling tot het besluit om ons morgen het verboden bos intelaten gaan met Hagrid.

Naar de leerlingenkamer

Onderweg kwamen we proffesor Sneep nog tegen. Hij mompelde iets als 'Altijd worden jullie 2 weer samen gesnapt.' Haastig liepen Draco en ik door. Toen we in de leerlingenkamer aankwamen. Zagen we een boze Alura. 'Draco, waar was je nou?! We hadden een afspraak! En dan ga je ook nog weg met Anouk!' 'Sorry Alura, we waren de tijd vergeten.' Zei draco, en gaf haar snel een kus. Alura glimlachtte tevrede. De jaloezie prikte weer in mijn buik ondaks de gezellige middag met Draco. Ik liep naar mijn slaapzaal.

Reageer (3)

  • Scharry

    MERR!!

    1 decennium geleden
  • Alura

    Verder :P

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    omg, egt geweldig!!!
    tom felton is kei hééét :9~

    snel verder:) tis egt gemaan goe
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen