OO4
Ik besluit het toch te proberen, desnoods blijf ik alleen op de rotsen zitten. Ik kijk naar boven, ik moet minstens twee meter omhoog.
Ik zet mijn voet op de eerste steen, en nog een.. ik stop even, het is best hoog.. er eromheen, via het water is veel te opvallend..
Nog een steen omhoog, nu nog een meter ongeveer. Ik ben er bijna en zet nog een stap omhoog. Ik kijk even naar beneden, het valt nog mee. Nog één stap!
En dan zit ik erop, op een paar opgestapelde rotsblokken, stilletjes staar ik vooruit terwijl ik goed ga zitten..
Vijf jongens, in een kring zitten ze bij elkaar. Een blonde speelt gitaar, hij speelt de acoorden helemaal foutloos.
Maar dan gaat het mis! Ik leun iets te ver naar voren en val mét het bovenste rotsblok twee meter naar beneden. Voordat ik het door heb staan er vijf jongens om me heen. 'Gaat het wel?' een jongen in een streepjes shirt bied me een hand aan. De pijn is al gauw weg. ik pak zijn hand vast en hij trekt me omhoog.
'Wat deed je daar?' ehh.. wat deed ik daar ookalweer? Ohja, ik wou jullie bespioneren, ik hoorde jullie zingen en moest het zien! Natuurlijk zeg ik de waarheid niet. 'Ik wou van het uitzicht genieten, het is heerlijk weer.' ik kijk naar mijn voeten. 'Hehe.. kom erbij zitten!'
Ik ga in de 'Kring' zitten en glimlach. 'Ik ben Louis, dat is Zayn, Liam, Niall en deze gast is Harry.' Louis praat heel snel en ik moet moeite doen om hem bij te houden. 'Ik ben Madison' zeg ik lachend. 'Hi!' de jongen met de krullen kijkt me glimlachend aan waar ik verlegen van word. De andere jongens herhalen hem. Er valt een stilte, we kijken elkaar een beetje aan, ze zijn best knap. Gelukkig word de stilte snel opgevuld door Niall. 'Vertel is wat over jezelf!' Niall legt zijn gitaar op de grond en staart me aan. 'Uhm, nou.. oke.' zeg ik. 'Ik ben Madison, ik ben zeventien jaar en hou van muziek, zingen en tekenen. ehm.. wat nog meer?' ik kijk de jongens om de beurt aan. 'Wat vind je lekker om te eten?' ik bloos. 'Wil je dat echt weten?' Niall knikt. 'Koekjes!'
'Ik mag haar wel Boys!'
morgen weet één of twee stukjes.
ik vind het zo leuk he, schrijven..
Lol, net als Q&A's, misschien komt dat binnekort ook wel..
wel wat meer abbo's nodig, haha xx
Reageer (4)
KOEKIEEEEEZZZZ(H)
1 decennium geledenJullie zijn echt super, zo snel al reacties, en nog positief ook!
1 decennium geledenik wil nog wel een stukje schrijven, maar wel een korte..
want die moet ik dan nog schrijven..
nu nog een nieuw stukje?
1 decennium geledenplease *puppyogen* :)xx
Wat meer abo's is dan inderdaad wel handig!
1 decennium geledenSnel verder!