Meteen leven in de brouwerij! hahaha.
Even een spannend stukje voor mijn lieve abo's (:
xx

De volgende ochtend word ik wakker van gepiep. Daar staat Kenchi met zijn voor poten tegen mijn bed aan. 'Als het Zayn niet is ben jij het wel' mompel ik terwijl ik hem op til. Vrolijk geeft Kenchi me een lik op mijn gezicht. Ik zucht en geef hem een kusje. Met Kenchi in mijn Armen loop ik naar beneden. 'blijf' comandeer ik hem en ik loop weer terug naar boven. Piepend laat ik hem achter. Halverwege de trap stop ik. Kenchi ligt met zijn kop over zijn poten mij aan te kijken. 'Oke' zeg ik uiteindelijk en ik ren snel naar boven om even wat willekeurige kleding aan te trekken. 'Kom is!' zeg ik tegen Kenchi en hij komt aanrennen. Snel doe ik zijn Riem op en loop naar buiten. Ik kijk op mijn horloge. 4 uur. pfff. 'Je hebt mij wel wakker gemaakt boef' zeg ik tegen kenchi die mij met een schuin hoofd aankijkt. Als ik een steegje inloop staan daar drie jongens. 'Hoi' zegt de ene met een grijns op zijn gezicht, die mij niet bevalt. De jongen komt op me af lopen, zijn andere twee vrienden achter hem aan. Voorzichtig trek ik Kenchi terug die schel blaft. 3...2...1... tel ik in mijn hoofd. Snel til ik Kenchi op en ren zo hard als ik kan. Gelukkig had ik mijn toms aan. Zo kon ik hard rennen. Na 10 minuten gerend te hebben stop ik en kijk achterom. Ik zag ze niet meer, gelukkig. Dan loop ik tegen iemand aan. Het is de jongen. 'shit' mompel ik. Ik was niet bang, als ze mij aan zouden raken zou ik hem slaan. Maar dan pakt zijn vriend kenchi en de andere houd mijn handen op mijn rug. Ik slik. 'Waar gaat zo'n mooi meisje als jou naartoe zo snachts? ik dacht dat meisjes bij hun vriendjes waren maar ik wil hem wel vervangen hoor..' zegt de jongen terwijl hij mij probeert aan te raken. Snel steek ik mijn voet omhoog. In de roos. De andere jongen laat Kenchi vallen om mij te grijpen maar ik ben hem te snel af. Snel ren ik terug naar huis, samen met Kenchi. Als ik thuis ben sluit ik de deur die ik nog net optijd op slot kan doen. Snel ren ik naar boven. 'Zayn' huil ik. Zayn opent zijn ogen. 'Help me' fluister ik. Zayn pakt mijn hoofd. 'Wat is er aan de hand moppi?' vraagt hij. Ik vertel het verhaal en zayn snelt zich naar de telefoon. 'Zayn' zeg ik met trillende stem. 'Ja?' vraagt hij. 'Ze staan hier voor de deur' huil ik. Zayn maakt de andere wakker. Als Niall op staat vlieg ik hem huilend in zijn armen. 'Het komt goed' fluistert hij terwijl hij me een kus op mijn kruin geeft. Wachtend op de politie zitten we boven. Dan staat Niall op. 'Wie denk hij wel niet dat ie is?!' zegt hij boos. en loopt naar beneden. Ik ren achter hem aan. 'Hebben ze wapens?' vraagt hij. Ik schud van nee. Dan opent Niall de deur. 'Jij!' roept Niall en hij rent op de jongen af. ik sla mijn hand voor mijn mond als Niall voor zijn hoofd word geslagen. Gelukkig daar was de politie. Niall loopt weer naar me toe. 'Godsie Niall' zeg ik terwijl ik het straalte bloed bij zijn mond afveeg. Niall glimlacht. Ik neem hem mee naar binnen. Zayn staat buiten nog met de politie te praten. Verloren ga ik op de bank zitten. 'Gaat het?' vraagt Louis terwijl hij een arm om me heen slaat. Met mijn handen bij mijn slapen schud ik van nee. 'Wat is er net gebeurt?' vraag ik. Louis pakt me vast. 'Ze zijn opgepakt rustig maar' zegt hij rustig. Ik knik. Ik was moe. 'Ik ga zo weer slapen hoor' zeg ik ijsberend door de kamer. Als ik iedereen nog even gedag heb gezegt loopt Niall mee naar mijn kamer. Als ik eenmaal op mijn bed neerplof barst ik in tranen uit. 'Kom maar' zegt niall en hij neemt me in zijn armen. 'Je bent echt geschrokken hé?' vraagt hij. ik knik en niall verstevigt zijn greep. Als ik weer rustig ben geeft Niall me een kus op mijn wang. 'Lekker slapen schatje' zegt hij. Ik bloos. Wauw wat een geweldige jongen, bij hem vond je troost. Doei zeg ik en ik geef hem een glimlach die ik aan niemand anders zou geven. Zo val ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen