Foto bij what

.'En dat doet je niks,'
'Tuurlijk wel ik zou elke avond kunne huilen maar je moet er ooit over raken ,wij maken nou eenmaal zo iets mee '
'Heb je ooit een vriend gehad eigenlijk'
'Tuurlijk joh wat denk je wel eentje maar hij was lief heb hem acher gelaten in La ,we zijn wel niet meer samen maar hij houdt van mij en dat weet ik maar het is nu eenmaal te gevaarlijk om samen te zijn met hem als je begrijpt wat ik bedoel .'Ik nam afscheid van Serrenna en ging verder met mijn ronde , Ik kwam nu het dorp binnen en liep door enkele steegjes op zich was hier niks mis mee maar mijn gevoel vertelde dat er iets ging gebeuren ,iets dat misschien mijn reputatie op school wel is totaal zou verpeste en zo gebeurde het ook ik liep de hoek om en daar stond Melissa en nog iemand die ik niet kende. Voor hun stond een man hun te bedreigen . 'Ey een probleem of zo !' riep ik .

Reageer (2)

  • crazysugar

    super. aleen ku je wat vaker schrijven want het is nie leuk als je een keer in de honderd jaar schrijft ja niet leuk meer om te lezen. niet slegt bedoeld hoor ik zeg het aleen even.

    x.:X

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    Echt super verhaal,
    Snel verder :)
    -x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen