Hoofdstuk 8
Kiros P.O.V.
Ik werd wakker door het geluid van de tv beneden. Ik keek naast me en zag dat Ricky weg was. Ik gaapte en relaxte. We waren echt voor elkaar gemaakt, we waren gewoon het perfecte koppel. Ik had besloten dat ik vandaag terug zou gaan. Ik had iedereen wel heel wat uit te leggen. Ik ben weggelopen, voor mijn liefde voor Yu. En nu kom ik terug, met het verhaal over Ricky. Ik dacht na over wat ik moest zeggen. Ik draaide me om en keek zuchtend naar de klok. 11 uur? Had ik echt zo lang geslapen? “Kiro.” Ricky liep glimlachend de kamer binnen met een dienblad in zijn hand. Ik keek verbaasd en mijn ogen vielen op de versgebakken croissantjes, de verse Juich D’orange en de gekookte eitje die op het dienblad stonden. “Verassing.” Zei Ricky en ging hij ging naast me zitten, waarna hij me voorzichtig een kus op mijn voorhoofd gaf . “Ik dacht dat je je hierdoor misschien wat beter ging voelen.” Zei hij daarna. Ik keek naar het ontbijt en toen terug naar Ricky die me nieuwsgierig aankeek. “Dus, wat vind je?” Vroeg hij. Ik voelde een traan in m’n ogen en wreef het zo onopvallend mogelijk weg. Daarna dook ik op Ricky af en vloog hem om zijn hals. “Dankje.” Zei ik. Ik voelde me op dit moment de gelukkigste jongen op aarde. Dit moest het gevoel zijn dat mijn fans hadden op het moment dat ze me ontmoeten. Ik glimlachte toen ik in gedachten het geschreeuw terughoorde van de avond dat ik van het podium was afgerent. Iedereen schreeuwde mijn naam, ze wilden me terug op het podium. Mijn fans gaven echt om me. Net als deze jongen, die ik gisteravond had ontmoet. Weglopen was het beste wat ik ooit had gedaan.
Op het moment dat het ontbijt op was, ik me had aangekleed en m’n make-up en haar had gedaan besloten we om naar Strify te gaan om alles uit te leggen. We zaten in de auto en ik staarde uit het raam, naar de regen die uit de hemel viel, alsof de hemel huilde. “After the rain, I still see heaven crying.” Mompelde ik. Ricky lachte om mijn gezang. “Wat?”
“Niks.”
“Echt wel, je vind gewoon dat ik niet kan zingen.” Ricky grinnikte. “Nee hoor, je kan prachtig zingen.” We schoten in de lach, tot ik besefte dat we onze straat in waren gereden. We stopten met lachen en Ricky keek me even aan. “Moet ik mee?” Ik knikte en staarde naar m’n voeten. We stapten uit en ik liep richting het huis. Het liefst wilde ik terug gaan, voor altijd bij Ricky blijven, op z’n minst even bellen waar ik was. Maar ik wist dat ik m’n vrienden niet alleen kon laten.
“Kiro?” Strify keek me verbaasd aan toen hij zag dat Ricky naast me stond. “Ricky Breitengraser toch?” Vroeg hij. Ricky knikte en glimlachte. Ik hoorde voetstappen en zag Yu richting Strify lopen. Hij keek op naar mij, rende naar me toe en omhelsde me. “Erm, Yu?” Yu keek op en liet me los op het moment dat hij Ricky zag. “Kiro, we zijn blij dat je terug bent , maar Yu en ik moeten je iets vertellen. Ga even zitten.” Shin kwam ook de woonkamer in lopen met een kom muesli in zijn hand. “Luister, Kiro, Ik en Yu … Erm… Hebben iets… We zijn verliefd.” Ik lachte toen Strify begon te stotteren. Het leek erop dat ik niet de enige was die zenuwachtig was. “Strify, ik heb gisteren in het park Ricky ontmoet. Hij heeft al een poosje een oogje op me, en… Nou ja, we zijn gewoon voor elkaar gemaakt. Op het moment dat ik hem zag dacht ik direct: Dit is de ware.” Ik keek naar Ricky en glimlachte even. “Wacht, wie is nou verliefd op wie dan?” Zei Strify verbaasd. Shin zuchtte en we keken alle 4 zijn kant op. “Forever alone.” Mompelde hij en liep de kamer uit. We schoten alle 4 in de lach. “Dus eh, jij en Yu, ik en Ricky. Volgens mij is alles hiermee opgelost.” Glimlachte ik. Strify knikte. Ik slaakte een zucht van opluchting. Alles was weer normaal.
Strifys P.O.V.
Ik was nog steeds verbaasd over Kiro en Ricky. Maar Kiro was tenminste terug en gezond. Yu en ik konden onbezorgd van onze liefde genieten. Ik lach op Yus borstkas en glimlachte naar hem. Yu aaide m’n haar en ik kreunde even. “Yu?” Yu keek me aan. “Waarom heb je Kiro nou eigenlijk gekust.” Yu zuchtte. “Ik werd gewoon in de war gebracht door het feit dat Kiro verliefd op me was.” Ik knikte en kroop weer tegen Yu aan. Opeens bedacht ik me iets ,sprong op en liep naar mijn bureau. “Wat ga je doen?” Vroeg Yu en hij stond ook op en liep me achterna. “Een liedje schrijven.”
“Nu nog?”
“Sst.” Ik schreef de woorden die in mijn hoofd zaten op papier.
You’re my obsession, my fetish my religion,
my confusion, ,my confession.
The one I want tonight!
You’re my obsession.
The question and conclusion.
You are, you are, you are
My fetish, you are…
You are…
The end
Reageer (1)
omg, Shin met zijn kom mushli* en foreveralone-heid KAWAII!
1 decennium geledenkawaii kawaii kawaii ^^
CUTENESS
omg ik ben echt ziek x3*ik kan echt geen mushli schrijven