Esmee: dit had ik inderdaad ook nooit verwacht. Rein pakt Esmee vast en knuffelt haar. Rein: dit is het mooiste hotel kamer wat ik ooit heb gezien, en ik zou graag met jouw hier willen over nachten. Esmee en rein lopen samen gauw naar de badkamer. Rein: neeee dat kan niet!! Esmee: EEN TWEE PERSOONS BUBBELBAD!!! Rein: jaaaahaaa!! Esmee en rein liggen samen helemaal in een deuk omdat zei dat hebben gewonnen. Ze legden hun spullen in de kasten want ze mochten hier twee nachten over nachten. Toen ze klaar waren met spullen in pakken moesten ze weer naar de tent, want ze moesten nog eten. De jongens moesten aan een tafel samen eten en de meisjes ook aan een tafel. Ze hadden de hele tijd oog contact met elkaar. Toen iedereen genoeg gegeten had begon de lijder te praten: we gaan vanavond een spel doen in het bos weer het zelfde als vanmiddag. Iedereen riep door elkaar heen aaaawh nee niet al weer. Lijder: iedereen moet mee doen behalve rein en Esmee jullie mogen zelf weten want ik snap wel dat jullie lekker in hebt bubbelbad willen relaxen. Rein sms t me en er stond in?

Lieverd,
Ik wil liever vanavond met jouw zijn?
Wat wil jij?
Xxxxx jes rein

Ik sms te terug dat ik dat ook liever wilde. Rein liep naar de Lijder en zei dat we hier bleven. We liepen samen naar onze kamer en ploften neer op de bank. En toen begin rein te praten :

Volgend hoofdstuk lees je wat hij zegt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen