OO1
xx
Zuchtend plof ik neer op de bank naast mijn zus. Ik pak de afstandsbediening van tafel en druk op wat knopjes.
'Er is niks.' zeg ik. 'I know.' Emma, mijn een jaar oudere zus zit helemaal in haar tijdschrift. Ik glimlach en staar naar de tv die ik inmiddels uitgedrukt heb.
Onze ouders zijn net weg, voor drie maanden naar Denemarken, voor paps werk. Gezellig alleen thuis met mijn zus, die ik meer als mijn beste vriendin zie. Ik vertel haar alles, en zij mij.
Het is pas elf uur, en ik verveel me kapot! Niks op tv,Emma leest.. 'Ik ga me omkleden.' besluit ik.
Ik loop mijn kamer in en kijk in de spiegel. Ik zie een meisje met lang, golvend bruin haar, grijs blauwe ogen en een blanke huid.
Madison, noemt iedereen haar. Ik zucht en open mijn kast. Het is heerlijk weer dus ik ga voor een roze topje en een korte broek.
Snel een beetje make-up en ik ben klaar voor deze dag. Snel loop ik de trap weer af en zie dat Emma tijdschrift uit is. 'Dit word een saaie dag Mad.' en ze heeft helemaal gelijk. 'Positief denken..' zeg ik toch.'Hebben we koekjes?' plak ik er snel achteraan. 'Jij koekjes monster!' grinnikt ze. Ik lach en blijf haar aankijken.
'Ik was serieus hoor? Hebben we nou koekjes of niet?' Emma moet lachen om mijn pokerface en haalt vervolgens de koekjestommel.
Hopelijk komen er wat abbo's na dit hoofdstuk!
sorry dat hij zo kort is!
Ik beloof dat het nog leuk word!
Reageer (1)
LEUK!!
1 decennium geleden