Foto bij 057. Mia Adams

i know i'm saying it a lot lately but I'm so so so so so so so so so sorry! ik had vorige week toetsweek waar ik me op moest concentreren en toen was het afgelopen en toen moest ik kaartjes kopen voor one direction (die ik heb btw yaay me!!! :D) en toen moest ik vandaag en gisteren mijn mama helpen met het schoonmaken van het huis...(ik moest 4 keer dweilen beneden! 4 KEER!) en...ik moet nu eigenlijk bezig zijn met school maar ik wil jullie niet nog meer verwaarlozen want dat doe ik al zo veel de laatste tijd...ik ga heel erg mijn best doen om snel vweer verder te schrijven i promise, mijn nieuwe opleiding neemt alleen ongelooflijk veel tijd in beslag ): en nu moet ik eten en meer tijd heb ik echt niet meer vandaag i'm sorry again!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Ledecky

    Maakt niks uit joh, wij kunnen wel wachten. (:
    Mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Schrijf wanneer je wilt ik heb nog 50 andere abonnementen dus ik verveel me niet;)

    Maar ik heb twee vraagjes
    1: Wil je bij dit verhaal kijken:[url] http://www.quizlet.nl/stories/99090/charmed--ft-one-direction-the-kids/[/url] T gaat over de kinderen van 1D
    2: wil je bij dit verhaal kijken: http://www.quizlet.nl/stories/100900/reclame-voor-jou-vind-stories-om-te-lezen-of-laat-je-story-promoten/ Bij 10 abo's ga ik verhalen lezen van mensen en geef ik mn mening enzo erover. Dus je kan reclame laten maken en je kan verhalen vinden om te lezen.

    danku

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen