34. Chloé || Unexpected kisses and dresses
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD.
1 decennium geledenTHIS IS NOT HAPPENING!
Hoe durft Eli haar te zoenen als hij een vriendin heeft?!
Of het net uit en hij wil der jaloers maken, MAAR NIET MET CHLOÉ.
Dat mag niet, dat is gemeen tegenover Dallas
Keep up the good work!
xxxx
Ehm. Om eerlijk te zijn denk ik dat de gif ermee te maken heeft. Dusseeehhhh... Izzie high.
1 decennium geledenEn zo niet: WAT EEN KOLJO JIJ KOMT NIET MEER MIJN HUIS IN!
Komt ie al niet, maar okay (no_chears)
BUTZ I LOVES IT!
ELI. AAP. JIJ HOORD MET CLARE OK. ECLARE IS END GAME OK. CHLOÉ WILL NEVER LOVE YOU IN THAT WAY BECAUSE SHE AND DALLAS ARE PERFECT TOGETHER AND END GAME OK.
1 decennium geledenEN JA SCOOTERS ZIJN ENG OK. OK NEE ALS JE DRONKEN BENT IS HET ECHT DE HEMEL ACHTEROP ZO'N SCOOTER HAHAHAHHA. JA DEMI DAT IS EEN LANG VERHAAL.
MAAR NU WIL IK WETEN HOE DIE JURKEN ERUIT ZIEN EN JA JASMIN JE MOET LUKE OMVER BLAZEN WOOOOOH.
Maar Demi I love this okay c:
Ik zal zo snel mogelijk verder schrijven
loveyouxo
Eli kan haar sexyness niet weerstaan. (:
1 decennium geledenBut she belongs to Dallas.
Cos they belong together and they're both sexy.
Sorry, beetje raar ikke!
BUT I LUF IT! XOXOXOXO