Foto bij 3 years ago

“Billie als we te laat komen vermoord die heks ons” zegt Julie wat in paniek. “Ja stop met me zo op te jagen” grom ik geïrriteerd en druk wat harder op de gaspedaal. Ik haat het rijden in London al die toeristen en files. Geen wonder dat we meestal te laat zijn. Oké nee ik ben gewoon slecht in op tijd zijn. “Billie BILLIEEEEEE” schreeuwt Jullie. “WAT” zeg ik nors. Ze kijkt me wat boos aan en zegt dat ik weer aan het dagdromen was. Julie is mijn beste vriendin sinds het kleuter en we zijn altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen. Uiteindelijk besloten we om samen naar the UK te gaan. “We zijn er” zeggen we in koor als we de parking van The Eye oprijden. The Eye is de bar waar we al 3 jaar werken. Ik kijk op de klok, we hebben nog 3 minuten het is een euforisch moment. We springen uit mijn mini Cooper waar erg trots op ben en stormen binnen via de achterdeur. “Billie and Julie on time wow what’s going to happen next world peace” zegt Martha onze baas sarcastish. Julie draait met haar ogen als Martha zich in de keuken gaat moeien, ik kan amper mijn lach inhouden. We nemen snel een schort van de kapstok en lopen de zaal in. “hey ladies” lacht Jake. Jake werkte hier amper 1 maand maar Julie was stapel verliefd op hem. Ze kon uren door gaan over zijn prachtig bruine krullen en zijn helder groene ogen. Hij deed me denken aan Harry Styles maar minder knap. Jammer genoeg heeft Jake een lief Amy, ze lijkt sprekend op Julie. Net als Julie heeft Amy lang zwart stijl haar, grote bruine ogen en licht gebruind. Ze zijn ook alle 2 modellen, Julie doet soms als ze tijd heeft. Maar alleen het uiterlijk en bij baantje zijn het zelfde. Julie is een schat lief bezorgd een beetje goed gelovige in iedereen kan ze wel iets goeds vinden. Amy daarin tegen is een bitch ze kan iedereen rond haar vinger draaien en stopt niet tot ze haar gedacht krijgt. Maar Stiekem ben ik jaloers op hun uiterlijk. Ik heb lang golvend rood haar, groene ogen en ben wat te dik voor modellen werk. Ik vind mezelf niet dik of zo maar ik heb toch een buikje. En rood haar is geen pluspunt behalve als je Ed Sheeran of Karen Gillan. Sinds ik geen 1 van de 2 ben speelt dat erg in m’n nadeel. Veel jongens willen me niet door m’n haar, maar daaraan ben ik al gewend. Ooit komt de ware wel eens. “BILLIE, I thought you might actually change but you’re still as lazy as ever. Go and help the person at table 3 NOW” gilde Martha kwaad. Snel pak ik een notitie boekje en ren naar de tafel. ‘hoi ik ben Billie, welkom in The Eye wat is u bestelling” zeg ik zonder enthousiasme. Deze zeg ik nu al 3 jaar na een tijdje verlies je het enthousiasme op het te zegen. “Yeah ik wil een biertje” zegt een stem die mij vaag bekend voorkomt. “Engels of Belgisch we verkopen ze alle 2” zeg ik even ongeïnteresseerd ik gunde m’n klant zelf geen blik. “echt cool ik ben 1/16 Belg dus geef me maar een Rodenbach” zegt mijn klant erg vriendelijk. Wat is er mis met hem ik ben ongeïnteresseerd in hem en toch blijft hij zo lief. Ik kijk m’n klant aan en daar zit Louis Tomlinson. “OMFG jij bent louis van 1D” zeg ik stotterend. “Yeah dat ben ik ”lacht hij. “ik wil wat gezelschap kan ik jou bij dat biertje bestellen” vraagt hij flirterig. Wacht zit louis Tomlinson nu met MIJ te flirten. “Uhm ik weet niet of dat mag , maar ik kom nooit mijn regels na dus ja dat kan” lach ik lief terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen