Foto bij let the walls break down (atl) 11

"Geen idee of je het kan of niet, maar zoek die olie maar, veel slechter dan dit kan het toch niet worden." jammert hij net voor ik de eetzaal wil inlopen. "En bedankt. Je zal je ogen nog mogen opentrekken straks. Je kan eerst nog maar wat afzien, we eten eerst." Ik loop de eetzaal in zonder nog om te kijken naar Jack en zet me zoals gewoonlijk ergens alleen aan een tafel.

"Ja, daar zo... ja... daar... oh dat doet goed." Ik kan amper mijn lach inhouden. Hij ligt onder mij met zijn ogen gesloten terwijl ik zijn rug masseer. Ik vraag me af wat mensen denken als ze in de gang passeren en hem horen. Mijn moeder was masseuse en heeft het me geleerd. Wanneer ik op een bepaalde plek passeer laat hij een enorme kreun ontsnappen. Ik kan me niet meer bedwingen en barst in lachen uit. "Houd het daar rustig!" roept vermoedelijk Alex van op de gang. "Als je wil krijg je straks ook een beurt" roep ik naar de gang. "Hell yeah!" roept hij van op de gang. "Dat was een verkeerde woordkeuze, Ash" lacht Jack. "Ik weet het, hij gaat straks nog ogen trekken als blijkt dat het om een massage gaat."

"Zo dat is ook weer gedaan. En, gaat het al beter?" Jack staat recht en lacht. "Ik voel me als herboren. Bedankt Ash." Hij geeft me een knuffel en loopt dan naar de deur. "Zal ik hier blijven tot je gedaan hebt met Alex?" Ik haal mijn schouders op. "Het maakt mij niet uit hoor. Eens die jongen doorheeft dat het om een massage gaat en niet waar hij aan dacht en blijkbaar hoge nood aan heeft, loopt hij toch weg." lach ik. Jack opent de deur en laat Alex binnen. Ik neem de massage-olie en doe teken naar Alex dat hij mag gaan liggen. "Wat ben jij van plan?" vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw. "Hetzelfde als ik met Jack gedaan heb, een massage, die hem blijkbaar goed deed." zeg ik zo serieus mogelijk. Alex zijn gezicht vertrekt helemaal. "Hier lopen meisjes genoeg rond, zoek er eentje uit en begin een leven met haar. Ze vallen toch allemaal één voor één voor jou, voor elk van jullie. Als jullie willen hebben jullie allemaal een vriendin voor jullie hier weg gaan. Oh, en als je geen vaste vriendin wilt, waag het niet iemand te gebruiken als one night stand. Ze zijn dan wel geen vriendinnen van mij maar als je dat doet dan zorg ik er persoonlijk voor dat er hier..." nog voor ik mijn zin afmaak vervolgt Alex ze. "Dat er hier geen kleine Alexjes rondlopen op deze wereld. Blablabla, ik heb het begrepen. Of het wordt een vaste vriendin, of het wordt niets." Hij gaat de kamer weer uit.

"Hij zag het wel zitten denk ik om met jou even het bed in te duiken." lacht Jack. "Ik denk er nog niet aan." Jack komt naar me toe en knuffelt me opnieuw. Een beetje verward knuffel ik hem terug. "Daar ben ik maar al te blij mee." Hij laat me los en kijkt me aan. "Ik vroeg me af of je vanavond met mij mee wil naar het feestje dat hier gegeven wordt. Je weet wel, oudejaar vieren, het nieuwe inzetten, dansen, drinken, eten." Hoopvol kijk hij me aan. Wat moet ik daar op antwoorden? Ik kan hem de waarheid vertellen en hopen dat hij het snapt.

Reageer (2)

  • Yuck

    hahahah omg Alex 8DD
    anyway, niceee <3 snelverder !

    1 decennium geleden
  • GLOWSTICKS

    Dirty Alex ^^
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen