Hoofdstuk 30
Ok ,laat me het drama van de tickets voor one direction (belgië ) vertellen.
Ik wou tickets bestellen , en ik zat dan ook klaar,maar ze waren op 11(!) minuten uitverkocht en ik had er geen.
Ik heb heel de ochtend zitten huilen.
Vandaag kom ik thuis van school eeeeenn.... IK HEB TICKETS!!!! Mijn bompa kent iemand die in het sportpaleis (antwerpen) werkt en die heeft ervoor gezorgd dat ik toch tickets heb.
Nu ben ik happy!
Wie van jullie heeft er allemaal tickets voor België of Nederland?
MissMalikXx
1 oktober
19h01
De jongens keken elkaar geschrokken aan.
Louis keek bang naar de grond.
Daar lag Dave,met het mes recht in zijn hart.
Nadat Harry die kwetsende woorden had gezegd,kon Dave het niet meer aan en heeft zelf het mes in zijn borstkas geduwd.
Louis liep naar Harry en omhelsde hem,de andere jongens kwamen er ook bij en de omhelzing tussen Harry en Louis ging over in een lang durende groepsknuffel.
Ze waren zo blij dat ze elkaar nog hadden,na wat er allemaal gebeurd was waren ze eindelijk af van die vervelende Dave.
De jongens huilden tranen met tuiten van geluk,als ze te laat waren geweest,had Louis misschien nu op de grond gelegen met een plas bloed om zich heen.
Maar dat was gelukkig niet het geval.
Harry keek nog een keer naar Dave en kon een kleine snik niet onderdrukken.
Na een paar minuten zei Liam:"Ik ga de politie bellen."Hij nam zijn gsm uit zijn broekzak en toetste het nummer in.
Hij vertelde wat er gebeurd was en na 5 minuten kwam de wit met blauwe wagen aangereden.
Ze stapten uit en snelden naar het lichaam van Dave.
Ze voelden nog eens aan zijn keel,of er nog een hartslag te bespeuren was.
Maar dat was natuurlijk overbodig.Dave was dood.
Ze verwittigden de ouders van Dave en zij waren er natuurlijk kapot van.
Ze hadden ook medelijden met de jongens,want ze hadden echt nooit gedacht dat hun zoon tot zoiets in staat was.
Elke keer als hij naar de jongens in de schuur ging,had hij hen wijsgemaakt dat hij naar een vriend ging om video-games te spelen.
Ze hadden hun zoon elke keer geloofd,omdat het toch zo'n braaf kind was.
Maar nu was het te laat,het was te laat om kwaad te zijn op hun zoon,om hem nog een laatste keer te knuffelen.
Want nu lag hij daar,helemaal bebloed,zonder dat zijn borstkas nog op en neer ging van het ademen.
Er kwam niets meer,geen enkele beweging.
De politieagenten vroegen ook aan de jongens of alles ok was.
Ze knikten braafjes,ze waren nog altijd in een kleine shock van de gebeurtenis.
De jongens werden naar het politiebureau gebracht.
Ze moesten een verklaring afleggen,vooral Louis.
Het ergste was nog,dat de politie niet geloofde dat Dave zelfmoord had gepleegd.
Ze dachten dat de jongens hem hadden vermoord.
Gelukkig had iemand van de buren het hele tafereel gevolgd.
Maar hij was te bang geweest om de politie te bellen.
Wat de jongens,maar vooral de politie niet begreep.
Als je zoiets ziet gebeuren,verwittig je toch de politie?
Hoe dan ook,de jongens waren veilig en dat was het belangrijkste.
______________________________________________________________________________________________________________________
Ik weet dat het niet zo lang was,maar ik vond dit een goed moment om te stoppen
Morgen weer een stukje.
Veel kusjes MissMalikXx
En voor iedereen die nog geen ticket heeft,ik wens het jullie echt van harte toe,ik was ook superverdrietig toen ik er geen had !
Reageer (4)
Snel verder! Leuk dat je er toch hebt Ik mag spijtig genoeg niet..Omdat het op woensdag is en vanwege slaapprobleempjes,...
1 decennium geledenmijn zus heeft er 2 extra maar die wilt die verkopen op e-bay
1 decennium geledenwauw omg
1 decennium geledenIk heb geen tickets! mijn moeder zat klaar (ik moest voetballen om 10 uur) en ze waren toen ineens poof weg ik was verdrietitg (nog steeds) x
Wow, heftig!
1 decennium geledenEcht heel leuk dat je tickets hebt! Ik mocht wel naar 1D in Amsterdam, maar ik kon niet ;( Dus ik heb dus ook geen tickets hahaha. Maar er zullen vast nog wel filmpjes komen op youtube, dus dan ga ik die maar kijken :')
Xxxx