-17-
Quinn POV
Ik begreep het nu pas echt. Het stuk was gelogen, maar het was hoe Eli zich erbij voelde. En Clare had trouwens ook overdreven.
Eli had dus nog steeds gevoelens voor Clare, ik wist het. En Clare volgens mij ook voor Eli. Arme jongen. Zo'n gestrande relatie.
,,But you shall never tell anyone that I still have feelings for Clare!'' Dreigde hij. Ik grinnikte. Hij pakte mijn handen vast. Ik schrok ervan.
,,Just.. Promise me, okay?'' Vroeg hij me met een smekende blik in z'n ogen. Damn,, wat kan ik er slecht tegen als mensen dat doen.
Dus ik besloot het voor me te houden. Ten minste, voor eventjes dan. Want ik kon het niet laten en ging naar Alli.
Ik had ook al met haar afgesproken maar door dit gedoetje was ik al een half uur te laat.
Ik stond dus voor haar deur en belde aan. Sav deed open.
,,Hey Quinn, ya lookin' for Alli?'' Vroeg hij op zijn chille manier. Ik hield van Sav. Hij deed nooit moeilijk en was altijd zo stoer en relaxed.
,,Actually..'' Begon ik grappend.
,,I was looking for Santa Clause but Alli will do.'' Grijnste ik. Sav grijnste mee.
,,She's less fat though.'' Lachte Sav.
,,Ahahaha yeah. You're gonna let me in or...?'' Vroeg ik dringend.
,,Oh yeah, well she's upstairs so you can come in indeed.'' Zei Sav beschaamd. Wow, ik liet de klassevertegewoordiger blozen.
Terwijl ik naar binnen liep liep ik de trap op naar boven. Ik hoorde muziek toen ik eenmaal boven was. Ik opende de deur naar Alli's kamer.
Daar stond Alli. Ze stond te dansen en neuriede magisch mee met de indische muziek die ik hoorde. Na een tijdje begon ze er heel hard bij te zingen.
Ze draaide zich om en keek me recht aan. Toen hapte ze naar lucht en zette de muziek uit. Ik klapte.
,,I.. I didn't know you were here.'' Stotterde Alli. I lachte.
,,No matter your dancing was beautiful.'' Zei ik en knuffelde haar.
,,So.. I got your text. Waddup?'' Vroeg Alli. Ze draaide zich om en legde wat kussens recht.
,,It's Eli..'' Begon ik.
,,Oh no.. Please don't tell me you're in love with him?'' Vroeg Alli en ze keek me aan of ik gek was.
,,No..'' Zei ik.
,,He explained the love story of EClare. And he told me why he has written the play.'' Alli haalde haar schouders op.
,,So what? You found out he's a homicidal maniac? It's probably all lied Quinn, he always played Clare.''
-,,Why won't anyone except for Imogen and I listen to his side of the story? He seemed kinda touched I don't think he lied!'' Riep ik iets feller uit dan nodig was.
,,Quinn! He's taking pills so he won't get angry so bad to kill someone, he's mentally ill!'' Riep Alli terug.
Ik geloof niet dat ik hier met Alli over kon praten.
Er zijn nog geen reacties.