26
Toen we die avond terug thuis kwamen smeet ik mijn rugzak langs de kant en liep naar boven. 'Nina wat is er toch' riep Louis naar boven. Toen hij het vanmorgen voor me had opgenomen zag ik in zijn ogen dat hij het niet meende ik zag dat er nog steeds liefde in zijn ogen zat. Hij was nog altijd verliefd op Jade. Ik had 'geprobeerd' hem de hele dag te ontwijken, ook al ging dat op sommige momenten niet altijd. Zonder dat ik het wist stroomden de tranen over mijn wangen. Ik pakte mijn sportzak en deed vlug een 'HipHop' setje aan. Toen ik beneden aankwam zag ik Louis verbaasd kijken : 'Nina, babe wat is er?' vroeg hij bezorgd. 'Louis ... Just.. I can't tell you' mompelde ik en en liep de deur uit. Ik reed naar de danszaal wow.. daar was ik in geen maanden meer geweest. Wat had ik het dansen gemist. Daar aangekomen liep ik naar binnen en zette mijn sportzak in de kleedkamers. Toen ik de danszaal inliep zag ik dat Lize weer een nieuwe dansles gaf. 'He Nina dat is lang geleden' zei ze lachend. Ik knikte als tegen van hallo. 'Euhm Nina nu je hier toch bent zou je deze meisjes eens willen tonen wat ze allemaal kunnen bereiken met dans?' vroeg ze. Ik glimlachte en maakte een geluidje dat op een ja moest lijken. ' Is Cher Lloyd goed ??' . Ze knikte : 'Natuurlijk die is geweldig' riep ze enthousiast uit.Z legde de muziek aan en ik begon aan de choreographie. Toen ik gedaan had keken de meisjes me met grote ogen aan. 'Kunnen wij dat ook?' vroeg een klein meisje. 'Hahha natuurlijk kunnen jullie dat alleen nog een beetje meer oefenen' zei ik met een glimlach en gaf haar een aai over haar hoofd.
Toen ik me omdraaide zag ik de jongens in de deurpost staan. Ook zij keken me met grote ogen aan. Toen ik Louis zag staan begon ik me terug 'sad' te voelen.
'Euhm, Nina wil je eens meekomen' vroeg Liam. Ik knikte en liep achter de jongens aan naar de kleedkamer. Daar aangekomen haalde ik het groene flesje water uit mijn sportzak en ging zitten. 'Dus?' vroeg ik zacht. 'Nou euhm Louis wou weten waarom je euhm hem al de hele dag ontwijkt' zei Niall zachtjes. Ik keek Louis aan en zijn ogen waren dof, dat gaf het teken dat hij had gehuild. 'Nou euhm.. zou ik even alleen met Louis kunnen praten?' vroeg ik. Ze knikten en liepen de kamer uit.
'Nina alsjeblief wat is er?' vroeg hij met een hese stem. 'Louis, toen ik je vanochtend zag spreken met Jade ik zag nog steeds liefde in je ogen' zei ik. Zijn hoofd die naar beneden ging schoot omhoog. 'Nina...' begon hij. 'Ik .. ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar ik denk dat ik nogaltijd heel diep in mijn hart van haar houd' eindigde hij zijn zin. Ik keek hem aan en tranen stroomden over zijn wangen. 'Louis ik wil gewoon dat je weet dat ik altijd achter je beslissingen sta. Ookal is het de grootste fout die je ooit maak, ik sta altijd achter je dat je dat nooit vergeet' zei ik. Hij kwam naar me toen en gaf me een knuffel. 'Dus.. is het nu gedaan met ons' vroeg hij zachtjes. 'Ik.. ik denk het wel, ik denk niet dat ik nog bij jou kan blijven als je niet 100% achter onze relatie staat' zei ik. 'Nina, ik weet dat het nu anders gaat worden tussen ons maar toch ik hoop dat ik nog steeds mij jou terecht kan als ik met problemen zit ofzo' zei hij terug. Ik knikte wild met mijn hoofd 'Bestie's ?' vroeg hij. 'Bestie's.' zei ik en gaf hem een kus op zijn mondhoek, waarna ik me in zijn armen begroef.
Reageer (1)
Awh :c
1 decennium geleden