Foto bij 020

Yah!!!!!!!!
al het twintigste hoofdstuk!
ik doe het voor jullie, maar ook voor mezelf. xD

ik wil er een feest hoofdstuk van maken, dus ik hoop dat het gelukt is.

love ya fellas,
xxx

Ik opende mijn ogen en geeuwde. verbaast keek in het rond en zag dat ik en George nog in de drie bezemstelen waren. Alleen het was ochtend en ik had nog maar één schoen aan en geen broek. George had geen shirt meer aan en ik lag met mijn hoofd op zijn schoot. Wat was er toch gebeurt? Ik keek in het rond en zag allemaal glazen staan op onze tafel, waarschijnlijk hadden we iets teveel gedronken. Maar waarom was ik dan mijn schoen en mijn broek kwijt? Ik voelde hoe George zich onder mij bewoog en iets van goedemorgen mompelde. 'George weet jij wat er is gebeurt?' vroeg ik hem en wreef in mijn ogen. 'Nee.' mompelde hij en schoof zich onder bij vandaan. 'George ik lag net zo lekker.' zeurde ik en de hoofdpjin werd steeds erger. 'Ik heb je schoen gevonden.' zei hij en kwam me mijn schoen geven. Ik keek naar George die geen shirt meer aan had, maar hij zat wel onder de lippenstift. 'George je zit helemaal onder de lippenstift.' mompelde ik en krabbelde overeind. 'ow.' zei hij en keek naar zichzelf. 'Is dat niet jou lippenstift.' zei hij en trok een wenkbrauw op. 'hebben wij....nee...wij hebben toch niet, toch?' mompelde hij verbaasd en keek me vragend aan. Ik liep naar George en bekeek de lippenstift vlekken. 'Dat is volgens mij wel mijn lippenstift, maar ik weet niet hoe het op jou komt.' mompelde ik en haalde mijn hand door mijn haar. 'We waren dronken, we weten niet wat we deden.' geeuwde ik en rekte me uit. 'Ik heb waarschijnlijk iets te veel firewhisky op.' zei hij en lachte. 'Maar waarom heb ik geen shirt aan en jij geen broek?' vroeg hij en begon naar onze kledingstukken te zoeken. 'Hier is je broek.' zei hij en gooide hem naar me. Ik ving hem en trok mijn broek weer aan. 'geen idee.' mompelde ik en we zochten naar zijn shirt, maar konden hem niet vinden. 'nou dan moet ik zo maar terug naar school gaan.' lachte hij en grijnsde. 'dan denkt iedereen dat wij......' mompelde ik en deed mijn haar in een staart. 'dat we naughty zijn geweest.' grinnikte hij en zocht weer verder naar zijn shirt. 'uhu.' mompelde ik weer en ging ook weer verder met zoeken. Ik vond zijn shirt onder de bank. 'Ik heb hem!' kirde ik en huppelde naar George, volgens mij was ik nog niet helemaal honderd procent. Gelukkig dat het zondag was, anders hadden we school gemist. 'Thanks' zei hij en trok zijn shirt weer aan. 'Moet je eerst niet jezelf af doen?' grinnikte ik en porde hem in zijn zij. 'Nee, dan kan ik Fred jaloers maken.' zei hij geheimzinnig en ik trok een wenkbrauw op en lachte. 'Tuurlijk.' Grinnikte ik en sloeg mijn armen rond zijn middel. 'Wat zijn wij stout zeg.' lachte ik en snoof zijn geur weer op.

We hadden inmiddels alles al op geruimd en waren al weer op Hogwarts. Wanneer we maar voorbij een iemand liepen begon die naar ons te grijnzen of met andere te smiepelen. Blijkbaar wisten hun wel wat er gister avond was gebeurt tussen ons. George en ik namen plaats in de grote zaal voor ons late ontbijt. Viel mensen keken ons lachend aan en wezen naar ons, geen idee waarom. Ik begon aan mijn ontbijt terwijl George wat drinken voor ons inschonk. 'Bedankt.' mompelde ik toen ik een glas vol pompoensap kreeg. 'Ik voel me echt dom, iedereen weet wat er gisteren is gebeurt, maar wij niet. En het gaat ook nog eens over ons.' Bromde hij en legde zijn hoofd op de tafel. Seamus kwam naar ons toe gerend en plofte voor ons neer. 'Dat was echt geweldig!' zei hij en zwaaide overdreven met zijn armen in het rond. 'Seamus, wij hebben geen idee waar je het over hebt.' zei ik. 'We hebben namelijk een kater.' vervolgde George mij. 'Wat is er gebeurt?' vroegen George en ik aan Seamus in koor. Hij begon te lachen en na een paar minuten was hij pas klaar, na onze ergenis. 'Nou, jullie vonden het te saai in de three broomsticks, dus jullie besloten een feestje te bouwen. Lily stond te dansen op de tafel en zong een liedje, toen besloot Malfoy je lastig te vallen. Hij wilde je maar niet met rust laten dus heeft George hem een blauw oog geslagen. Jullie begonnen te vechten en Lily sprong er tussen, Lily's ogen shoten vuur en duwde Malfoy op de grond. Je hebt hem toen bij zijn kraag gegrepen en letterlijk uit het café gegooid. De rest week ik niet meer, want ik heb zelf ook iets te veel gedronken. Alleen ik kon de weg naar mijn bed wel terug vinden.' Lachte Seamus en ik en George knipperde verbaast. 'Je weet niet waarom ik geen shirt meer aan had en Lily geen broek en één schoen?' vroeg George. 'Ow, nee dat weet ik niet meer. Ik herinner me wel dat Lily je die avond niet meer heeft losgelaten.' Grinnikte Seamus en ik zag hoe meer mensen de grote zaal binnen kwamen. Ze staarden ons aan en begonnen te lachen. 'Waarom lacht iedereen ons uit?' vroeg ik Seamus. 'we deden truth or dare, en toen moesten jullie een striptease doen alleen jullie waren zo dronken dat jullie in slaap waren gevallen. Misschien dat jullie daarom zo weinig kleding aan hadden, maar dat is wel gebeurt na dat je Malfoy er uit had gegooid.' vertelde Seamus en begon een chocolade kikker te eten. 'En waarom zit ik dan helemaal onder de lippenstift van Lily?' Vroeg George, dadelijk hadden we iets gedaan, wat we niet echt gepland hadden. 'Dat moet je haar misschien zelf vragen, ik zal zeggen dat jullie erg close waren.' Grijnsde Seamus en stond op, hij liep weg en liet ons verbaast achter. George en ik keken elkaar aan en begonnen kots geluiden te maken. Dit kon je toch niet menen?!

Reageer (3)

  • xMelissaxD

    leuk hoofdstuk ^^

    1 decennium geleden
  • MissCarrot

    thanks

    1 decennium geleden
  • Fennec

    whahaha xD Geniaaaaal hoofdstuk!!!!! Erg feestelijk ja =D
    Ik heb je al een kudo gegeven ^^(yeah)(hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen