402.
Omdat het feest is
(En stiekem omdat ik er niet tegen kan dat ik elke avond eindig met een oneven aantal hoofdstukjes omdat ik deze week n keer drie hoofdstukjes heb geactiveerd)
Nog een hoofdstukje.
En eigenlijk ook omdat ik me zojuist opeens iets afvroeg.
- hoe zouden jullie reageren als Tom of Bill of een van je andere idolen een vriendin zou hebben als Marion. De enige info die je dus hebt als fan is dat ze is opgenomen op de paaz, nu in de kliniek zit en er zijn dan net foto's gelekt waarop duidelijk te zien is dat ze aan automutilatie doet/deed.
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over zouden denken in je hoofd. want ik ga er even van uit dat jullie allemaal zo lief zouden zijn om haar niet recht in haar gezicht te gaan beledigen.
Zou je het raar vinden? Zou je het juist knap vinden? Zou je je afvragen waar hij mee bezig is?
Just curioussss..
(Ja, Julie mogen het gewoon eerlijk zeggen als jullie het raar zouden vinden. No hard feelings..)
(En stiekem omdat ik er niet tegen kan dat ik elke avond eindig met een oneven aantal hoofdstukjes omdat ik deze week n keer drie hoofdstukjes heb geactiveerd)
Nog een hoofdstukje.
En eigenlijk ook omdat ik me zojuist opeens iets afvroeg.
- hoe zouden jullie reageren als Tom of Bill of een van je andere idolen een vriendin zou hebben als Marion. De enige info die je dus hebt als fan is dat ze is opgenomen op de paaz, nu in de kliniek zit en er zijn dan net foto's gelekt waarop duidelijk te zien is dat ze aan automutilatie doet/deed.
Ik ben benieuwd hoe jullie daar over zouden denken in je hoofd. want ik ga er even van uit dat jullie allemaal zo lief zouden zijn om haar niet recht in haar gezicht te gaan beledigen.
Zou je het raar vinden? Zou je het juist knap vinden? Zou je je afvragen waar hij mee bezig is?
Just curioussss..
(Ja, Julie mogen het gewoon eerlijk zeggen als jullie het raar zouden vinden. No hard feelings..)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Ik zou blij voor ze zijn als ze gelukkig zijn samen. Ik zou het lief en knap van hem vinden dat hij haar blijft steunen en niet bij haar weg gaat door haar bagage. Van haar zou ik het knap vinden dat ze hulp zoekt, dat ze probeert om haar leven weer heel langzaam stapje voor stapje op te pakken. Je wilt dat je idool gelukkig is en dat hij het beste verdient. Met wie dat is is geheel zijn keuze, en ik zou het juist bewonderen dat hun relatie zo sterk is als ze dit samen allemaal meemaken.
1 decennium geledenOké volgens mij is dit een hele vage uitleg... En heb ik veel dingen herhaald ofzo ;$
Goed dat ze nu even slaapt. Hopelijk is ze daarna wat rustiger. Lijkt me echt wat voor Tom om nu naar haar toe te komen ook al is die op tour. Voor hem zou het namelijk ook moeilijk zijn, deze situatie... en dan natuurlijk het feit hor het met m. gaat en dat hij dan op tour is en door moet.
Heftig deeltje maar weer prachtig!
1 decennium geledenMoesten ze een vriendin hebben met een achtergrond zoals Marion en die probeert haar leventje weer op te pakken en beslist om naar een kliniek te gaan vind ik dat je als fan daar respect moet voor hebben. Er zijn wel altijd mensen die negatief zullen antwoorden heel je leven lang. Maar sommige fans reageren in deze situatie uit jaloezie. Ik zou respect hebben voor de jongens! Een carrière + er elke dag voor je vriendin zijn en haar steunen door de moeilijke periodes om weer beter te worden en om haar leven terug op te pakken, is zeker niet simpel en hard. Maar ik zou zeggen RESPECT! & mensen die zich 'fan' noemen en niets anders zouden doen dan negatief reageren en haar afkraken noem ik geen fan!
Dit gezegd zijnde. Dit is dus mijn mening.
Tegenwoordig worden de jongens al genoeg afgekraakt op hun app en dat verdienen ze helemaal niet. En zeker niet door mensen die zichzelf FAN noemen.
Wow, echt een heftig stukje zeg!
1 decennium geledenVind het echt zielig voor haar, ik hoop dat ze sterk blijft (<3)
Als ik te horen zou krijgen dat de jongens een vriending zouden hebben als Marion, zou ik zoveel respect voor ze hebben. Als je een vriendin hebt die onstabiel is, die je echt nodig heeft, dan moet je zelf ook sterk zijn. En zij bewijzen dat dan, ik zou zo trots op ze zijn. Blij dat ze eindelijk een keer iemand hebben in hun leven, een relatie beginnen is niet niks, ik zou ontzettend blij zijn om ze gelukkig te zien worden met zo'n meisje. Maakt niet uit wat voor meisje, of ze aan automutilatie doet of niet. Ik zou blij voor ze zijn, trots op ze zijn. En ze een gelukkig bestaan wensen.
Hopelijk ga je snel weer verder
x
Eerlijk, ik zou het wel een beetje raar vinden maar wel goed dat het hun dan gewoon NIKS interreseert!!! En ik zal ze dan ook steunen van een afstand
1 decennium geledenmooi stukje
1 decennium geleden