srry, geen foto. maar zit op een foto waar die niet op staat,
xx

Laure POV ~Paar weken verder~

Ik werd wakker. Het eerst wat ik dacht: Jeeej, ik ben vandaag jarig! ik sprong uit mn bed en kleedde me aan. Harry lag nog in bed. Ik ging naar beneden, Daar zat Amy al te eten. "Ik moet zo nog even weg, jij blijft thuis he?!" vroeg ze. "Ja ik blijf thuis hoezo?" "Hmm gewoon. en gefeliciteerd trouwens," zei ze en ze ging verder met eten. Wat deed zij raar! Ze stond op en liep naar buiten. Liam was ook naar beneden gekomen en liep haar achterna. Ze zouden de paarden zeker voeren. Maar nadat ik dat dacht hoorde ik een auto weggaan. Daarachter een trailer voor de paarden. Wat zouden hun nou weer gaan doen? Ik rende naar boven en sprong op min bed, waar Harry nog in lag, "HARRY! WAKKER WORDEN!! Weet jij wat Amy en Liam gaan doen??" riep ik.
als antwoord kreeg ik een kreun en zacht mompelde hij: "Nee weet ik niet, laat me slapen."
ik zuchte. Aan hem heb ik ook niets, Mijn verjaardag begint ook weer leuk.

Na een uur waren Amy en Liam nog steeds niet terug. Ik vroeg me nu echt af waar te waren. En waarom ze de trailer mee hadden genomen. Inmiddels had ik mijn kado van Harry gehad. Het was een mooie ring, Ik was er erg blij mee. "Laure kom eens." hoorde ik Amy's stem zeggen. ik stond op en liep naar haar toe. Ze had een zwarte doek vast, "Die moet je om doen," ik zuchte en liet Amy de blinddoek om doen. Ze leidde me naar buiten ik hoorde gehinnik. Hoefgetrappel, Het waren meer dan 3 paarden dat wel. Wie zouden dat nou weer zijn? "Doe hem maar af." zei Amy. ik maakte de blindoek los. Ik knipperde nog even met mijn ogen. Daarna zag ik iets wat ik niet kon geloven, Daar stond een hele mooie wit met bruine merrie. Met daarop mijn broertje, die nog in Nederland woonde. Ik kon niet geloven dat mijn boertje daar echt stond, samen met een super mooi paardje, Mijn ouders kwamen ook langzaam te voorschijn. ik rende op hun af en knuffefelde hun stevig. Daarna rende ik naar Amy en Liam. "Hebben jullie dit geregeld?" vroeg ik met tranen in mijn ogen.
"Samen met de jongens ja. Alleen het paardje heb ik met Liam gekocht. Ik wist echt wel dat je eigenlijk ook nog een paardje erbij wilde hoor," zei Amy.
ik knikte en rende weer naar de andere jongens, hun gaf ik ook een dikke knuffel, Ik was echt blij met zulke vrienden! Daarna liep ik weer naar het paardje. Mijn broertje was er nu vanaf. Ik aaide haar, en las wat er op de soort sjaal stond wat om haar nek lag. "Lieve Laure, Dit paardje is nu voor jou. Ze heet Dream Girl. Dat is ze ook he!? Ik wist dat jij ook graag een paardje erbij wou, en dan graag een bonte dus hier is ze! Xxx Amy & Liam Love you"
ik lachte en pakte de sjaal van haar hals af. "Echt super dankjewel LI and Ams!" zei ik nog steeds met tranen in mijn ogen. "Graag gedaan. en nu moet je op haar rijden!" zei Liam. Ik zette mijn voet in de stijgbeugel en zette af. Ik ging zachtjes zitten, Daarna stuurde ik haar naar de bak. Dream girl luisterde perfect, precies het type paardje die ik graag wilde. Ik wist nu al dat Dream girl een echt droom paardje was! Amy had Jazz en Apple opgezadelt. Ze zette mijn broertje op Jazz. Zelf ging ze op Apple zitten. "Kom dan gaan we een buitenrit maken. " zei ze. Ik knikte en stuurde Dream girl weer de bak uit. Snel gaf ik Harry nog een kus en bedankte hem nog een keer voor het kado die hij gegeven had, Ik was echt super blij met hun als vrienden en natuurlijk vriendje!


Als we minstens 4 kudo's hebben, dan komt er een stukje van 700/800 woorden!
xx

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    komaan mensjesss! allemaal kudoën (nieuw werkwoord!) Please omdat het mijn verjaardag is? xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen