Foto bij 018

Wie vind George ook zo geweldig? *steekt hand op*

geef me tips en commentaar,
love ya fellas,
xxxx

De avond was geweldig afgelopen, we hadden met wat vrienden knalpoker gespeeld, en ik had gewonnen. Dus mijn verloren weddenschap met George werd drie keer zo vaak terug betaalt. Er stond wat muziek aan en we deelden onze snoep met elkaar, ik en George hadden ook nog staan dansen. Het voelde geweldig om vrienden te hebben die voor je klaar staan als je in een dip zit. Olive en Dean stonden samen te schuifelen terwijl Fred en George een grap met Ron uithaalde. Ik en Harry waren over irritante muggle dingen aan het praten, terwijl Ginny en Hermione over Viktor Krum aan het roddelen waren. Seamus en Neville deden een potje toverschaak en Seamus verloor vet van Neville, wel drie keer, hij wilde het alleen niet toe geven.

Inmiddels lag ik op mijn bed, ik was nog een ding vergeten, om George zijn stropdas terug te geven en hij de mijne. Een grijns verscheen op mijn gezicht en met een geweldig gevoel viel ik in slaap. De volgende ochtend was het weer eens vrijdag, nog één dag en ik en George gingen samen naar de Hogsmeade. Ik kon eigenlijk niet wachten. Ik stond op en deed mijn school uniform aan, maar inplaats mijn geliefde Hufflepuff stropdas om te doen, deed ik George's stropdas om. Zijn geur drong weer door mijn neusgaten en ik voelde weer hoe ik scherper werd, als ik er maar niet aan verlaafd werd. Ik pakte mijn boeken en stopte ze in mijn tas en trok mijn schoenen aan. Ik liep naar de leerlingen kamer en zag dat Cedric er ook al zat, zoals zoveel andere. Ik wilde weer verder lopen maar hij hield me tegen. 'het spijt me.' smeekte hij en ik rolde met mijn ogen. Ik schudde hem af en liep verder, Cedric achter latend. Ik balde mijn vuisten en probeerde mijn gedachten er bij te houden. Ik kwam bij de grote zaal uit en nam plaats zo ver mogelijk van Cedric af en begon aan mijn ontbijt. In mijn ooghoeken zag ik Fred en George binnen komen, George had mijn stropdas omgedaan. Ze zwaaiden naar me en ik zwaaide terug. Ik schonk wat pompoensap in en nam een slok. Het ontbijt verging verder goed en liep ik samen met Harry, Hermione, Ron, Seamus, Dean, Olive en Neville naar kruidenkunde.

Dag was redelijk saai en het leverde ook niks nieuws op. Ik zat in de grote zaal te niksen, ik kreunde van de saaiheid en liet mijn hoofd op tafel vallen. Ik hoorde iemand lachen, het was Devin. Hij kwam naar me toe en schudde ondertussen wat meisjes van zich af. De laatste tijd viel het me op dat hij wat losser werd en dus ook met meisjes durfde te flirten. Hij ging naast me zitten en keek me geamuseerd aan. 'waarom draag jij George stropdas, jij bent geen Gryffindor.' zei hij en lachte. 'gewoon, omdat het kan.' zei ik en pakte een appel uit een schaal. Ik nam een hap en ik voelde hoe het sap zich in mijn mond verspreide en een zoet/zure smaak achterliet. Ik volgde zijn blik en zag dat hij naar een meisje zat te staren, ze zag er niet verkeerd uit. 'Ga der voor.' zei ik en gaf hem een klopje op zijn schouder. En zag hoe hij op haar af stapte en in iets in haar oor fluisterde. Ze werd rood en samen verlieten ze hand in hand de grote zaal. Ik ging weer verder met mijn appel eten legde mijn hoofd weer op de tafel. Wat was liefde toch een raar iets, dacht ik bij mezelf, en waarschijnlijk klopte het ook nog.

Reageer (2)

  • SupermassiveFan

    eeeeeeeecht mooi, het is idd wel makkelijker lezen zo, ga ik ook maar ietsjes vaker doen(A)

    1 decennium geleden
  • xMelissaxD

    Goed gedaan ik vind dit ook makkelijker om te lezen ;3 en echt er zijn leuke dingen in ;D ik ga wel minder rap kunnen lezen voortaan want men laptop is stuk moet twee weken wachten op dat die gemaakt is ;d

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen