018
Tell me what you think about Fred and George,
and why you prefer Fred more than George, or otherwise.
Yes, I like to talk in english. It's a shame Fred dies, in the 7th book/ 8th movie.
But I love ya fellas,
MissCarrot.
xxx
Lily pov,
Ik zat te wachten op George in de grote zaal en legde mijn spullen recht, niet veel mensen zaten nog in de grote zaal. Minstens tien, ik liften mijn hoofd op toen ik voetstappen hoorden, het waren Cho en Cedric en ze liepen hand in hand. Bloody hell wat deed hij met haar? Ik haalde diep adem en ik moest het hem maar niet kwalijk nemen. Ik bedoel het incident tussen mij en Mafloy een paar weken geleden was er iets anders aan toe gegaan. 'Hey!' hoorde ik George's stem die mij uit mijn gedachten haalde. 'ow, hey George.' zei ik en zag dat hij netjes zijn boeken had mee genomen. Hij nam naast mij plaats en keek me verwachtingsvol aan. 'Met welk vak kan ik je helpen?' vroeg ik, terwijl ik niet probeerde te letten op Cho en Cedric. Ik zag hoe George mijn blik volgde en ik keek vlug weer weg. Ik wilde iets zeggen maar ik voelde toen een hand op de mijne, George keek me lief aan en glimlachte. 'Zullen we hem een koekje van eigen deeg geven?' vroeg hij en grijnsde. Op de achtergrond zag ik Cho en Cedric samen innig doen, ze zat godverdomme te flirten met hem. Mijn woede borrelde op, maar kon ik dat wel maken. Cedric was misschien haar wel aan het helpen met haar huiswerk ofzo, hoop ik. 'Ik weet het niet....' mompelde ik en zuchtte. Tot mijn verbazing trok George me ineen knuffel. George was lekker warm en zijn frisse geur maakte me scherper. 'Thanks.' zei ik en glimlachte naar hem. 'Ow, geen dank hoor, ik wil je wel vaker knuffelen.' zei hij en lachte. 'Ik kan wel wat hulp gebruiken met transfurgatie.' zei hij pakte zijn boek erbij. Terwijl ik wat aan het uitleggen was noteerde George netjes wat aantekeningen. Soms vulde ik ze aan, onze handschriften leken veel op elkaar, dat viel niet alleen mij op, maar ook hem. We hadden samen nog het huiswerk van defence against the dark arts gemaakt, niet geofend dat deden we wel een andere keer. George zuchtte en maakte zijn stropdas wat losser en schreef door. Ik liet mijn blik over hem heen glijden, ik had namelijk geen moeite om hem te onderscheiden van Fred. Ik vond het hilarisch dat zijn ouders en familie er wel moeite mee hadden. Diep in mijn gedachten verzonken over de Weasley familie, hoorde ik hoe George lachte. 'Wat kijk je?' grinnikte hij en legde zijn veer neer. 'Naar mijn leerling, die uitstekend werk levert. Ik ben trots.' zei ik en schonk hem een glimlach. 'Ik heb ook een goede lerares.' glimlachte hij terug en maakte zijn eerste twee knopen van zijn blouse los. 'Het is hier echt warm.' zei hij en wreef het zweet van zijn voorhoofd. Hij ging weer verder met schrijven terwijl ik mijn blik weer op Cho en Cedric vestigde. Cho zat bij Cedric op zijn schoot, ik voelde een steek van jaloezie door me heen gaan. Een hand streelde mijn bovenbeen, het was George hand. Ik pakte zijn hand vast en kneep er zachtjes in en legde mijn hoofd op zijn schouder. Mijn ogen flitste van George naar Cho en Cedric. Mijn mond viel open van verbazing toen ik zag dat Cho Cedric kuste. Cedric kuste haar gewoon terug, bloody hell. Ineen keer voelde ik hoe George me weer tegen zich aan drukte, ik snoof zijn geur weer op. Ik voelde hoe zijn warmte me overwelmde en me mee liet voeren. 'Hij is je niet waard.' Fluisterde hij in mijn oor en drukte zijn lippen tegen mijn slaap. Ik liet George los en zag hoe Cho en Cedric de zaal zoenend verlieten, the bitches. 'Ik dacht dat jullie het perfecte koppel waren, maar blijkbaar niet.' zei George en haalde zijn schouders op. 'George heb je zin om ff met me te gaan wandelen, buiten?' vroeg ik hem. 'Natuurlijk.' zei hij en ruimde zijn spullen op. Hij trok me omhoog en we liepen samen naar buiten. We hadden niet veel gepraat maar we lieten elkaars hand niet los. Soms maakte George grapjes en vertelde over zijn verhalen met zijn familie en zijn broer Fred. George maakte me weer vrolijk en ik kon zowat niet stoppen met lachen. Hij had zijn stropdas helemaal los gemaakt en hem om mijn pols geknoopt, geen idee waarom, maar ik had er geen problemen mee. 'Weetje mijn vader had verteld dat je heel goed kon zingen, en hij vind je uitermate interessant. Want je bent muggle-born, hij is zeg maar fan van muggles. Ik had ook gehoord dat je hem probeerde uit te leggen over iets van vliegtuigen. Hij denkt dat hij nu er een expert in is, dus hij verteld nu iedereen hoe die dingen werken. Al begrijp ik er zelf niks van.' mompelde hij op het laatst en lachte. Ik lachte en maakte mijn stropdas ook los. 'hier.' zei ik en maakte mijn stropdas vast rond zijn pols. 'Ik ben een hufflepuffer geworden.' kirde hij en sloeg een arm om heen. Ik moest weer lachen en sloeg een arm om zijn middel. 'Ik zit nu blijkbaar in Gryffindor.' zei ik en George moest grinniken, zijn vrolijkheid was iets wat niet iedereen had. 'zing eens iets.' commandeerde hij en grijnsde. Ik dacht ff na. 'I'm dancing to where you are, and you dacing to where I am' zong ik en George en ik begonnen te dansen. 'We are taking it way to far, but I don't want it to end!' Zong ik nu en maakte een pirouette. George trok me tegen zich aan en begon me op en neer te wiegen. 'Weetje ik gok dat we dadelijk Cho en Cedric tegen komen.' zei hij uit het niets. 'oke, wedden?' grijnsde ik, natuurlijk kwamen ze wel tegen, maar wedden was gewoon leuk, vooral met George. 'Om 5 Galleons.' zei hij en ik schudde hem de hand. We liepen een bochtje om en zagen tot niemands verbazing Cho en Cedric, ze stonden nog steeds te zoenen. Ik had er genoeg, en stapte op hen af, achtervolgd door George konden ze me niks maken. 'uhum' schraapte ik mijn keel en ze keken allebei geschrokken om. 'Cedric, ik maak het uit, het gaat tussen ons ik niks worden. Ow, en deze mag je terug hebben.' zei ik tegen Cedric en maakte de ketting los die met het lelie blad en de parel. Ik was er namelijk achter gekomen dat ik hem van Ced had gekregen. Ik gooide hem voor zijn voeten op de grond. Hij wilde zich verontschuldigen, maar ik onderbrak hem. 'Het word gewoon niks tussen ons, je mag hem hebben Cho.' zei ik en mijn ogen schoten vuur. Ik draaide me om en pakte George bij de hand en trok hem weer mee richting de school. Toen we bij de school aan kwamen moesten George en ik elkaars weg scheiden, jammer genoeg. Met hem was het wel lol. 'Wow, je bent een power woman!' grijnsde George en lachte, ik moest ook lachen. 'Weetje heb jij zin om de Griffindor leerlingen kamer een keer te zien?' grijnsde hij en een grijns verscheen meteen op mijn gezicht. 'Dat lijkt me nou eens een perfect plan.' zei ik en samen vertrokken we naar de Gryffindor leerlingen kamer.
Reageer (2)
thanks voor de tips, ik zal er aan werken. Ik heb inspiratie dus ik werk vanavond er nog verder aan.
1 decennium geledenxxx
Tips/ dingen die je goed doet;
1 decennium geledenGoed dat je niet alles perfect laat gaan , ik was bang dat ze een te erge mannenverslinder ging worden
Just one of the guys, blijkbaar ^^
Verder, misschien wat meer alinea's, want als je moet scrollen kun je dan makkelijker zien waar je gebleven was.
Daarnaast is het gewoon geweldig en het zou nog beter zijn als je nu doorgaat met schrijven