Foto bij hoofdstuk 17

het paardje wat boven aan staat is mijn oude verzorgpony. helaas is ze verkocht, ik weet ook niet meer waar ze is :-(
als je haar herkent en misschien wel weet waar ze is mag je een PB sturen!
xx

Amy POV

Het was erg leuk in het bos met LIam. We gallopeerden een heel stuk. Het was 1 van de mooiste buitenritten die ik ooit gehad heb! Nu ik zo zit te denken bedenk ik me dat ik bijna jarig ben. "Weetje, ik ben bijna jarig. Over percies 3 weken!" zei ik tegen Liam. " Weet ik" antwoordde hij, "Hoe weet jij dat nou?" " Door Laure, misschien hebben we wel wat leukst voor je!"
Ik lachte. Soms was hij echt raar he! "En nee, ik ben niet gek." zei Liam. ik keek hem even verbaasd aan. "Ik zie het aan je gezicht."
ik knikte alleen en begroef mijn hoofd weer in de shirt van Liam. Ik snoof zijn geur op. Hij rook echt lekker! Laure, de jongens en ik zaten met zn alle op de banken, Tv te kijken. Er was een rare film op de tv. Ik zat niet echt te kijken. De andere jongens wel. Ze zaten ook een beetje te lachen. Waarom wist ik ook niet.

Laure POV
Wat Amy niet wist is dat we een verjaardag feestje voor haar geregeld hadden. Ook hadden we 1 van haar oude lievelingpaarden van de manege gekocht. Hij stond nu nu nog bij vrienden van de jongens de jongens. Het was een lieve ruin van nu 22 jaar oud. De manege zocht een plek waar hij zijn pensioen kon houden. Ze hadden ons eerst gebeld, en ik wist dat Amy hem best miste. Dus hadden we hem gekocht en was hij naar Engeland vervoert. Ik was blij dat het zo snel kon gebeuren. Ik ging er elke dag heen met Harry en Louis. Die waren nu al helemaal gek op Sputnick. Mijn lievelingspaard op de manege was helaas al overleden. Ik miste hem echt. Gelukkig had ik nu Jazz. Jazz is 1 van de beste dingen die ik in heel mijn leven had. Hij was toen hij 1 jaar bij mij gekomen en is nooit meer weggegaan. Ik zelf was ook bijna jarig. Maar Amy had daar niks over gezegt, Wat ik wel wist is dat ze iets deden. Want ze was elke keer weg als ik vroeg waar ze was, Ik ben benieuwd waar ze nou eigenlijk zou zitten, En wat ze zou doen.
Misschien kom ik er nog achter voordat mijn verjaardag is!

Reageer (1)

  • LaureWithAnE

    moooi! jeej bijna mijn b-day! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen