Foto bij 024 Harry Styles & Mexx Smith

Elllooooo
Ik ben dik blij met het nieuwe album....
Alle liedjes heb ik nu op mn iphone en de yearbook edition heb ik heeeel mooi naast me liggen :).
De liedjes zijn serieus echt goed vind ik!!! Je kan trouwens wel merken wanneer Mr. Sheeran een liedje heeft geschreven xD. Nix mis mee, want Ed is een held!!!
Vanavond Peter v/d Vorst :).
Volgende week komen ze trouwens op Ellen, gaat ook wel grappig worden:).
Daarnaast nog maar 76 dagen tot het The Script concert!! :). Al mag dat van mij morgen ook al wel zijn.... En 100 dagen daarna is 1D trouwens hier in hollandia!!
Maar ik moet um maar weer eens peren naar mn werk!
Byeeeee

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • nialldream

    OHEMGIE!! WIE IS HET?
    Snelverderx

    1 decennium geleden
  • Cinta

    ik heb een week niet gelezen, weet je waarom? zodat ik na een week door zou kunnen lezen zonder van die irritante cliffhangers, waar eindig ik mee!? met een stomme cliffhanger!!! SNEL VERDERRR(H)(H)
    ik vind dit verhaal zo goed, echt waar. je wilt niet weten hoe moeilijk het was om niet toch jou verhaal aan te klikken, maar ik moet toegeven het was het waard, ik als ik dit niet in een keer had gelezen dan was ik dood gegaan op die stukjes... echt geweldig verhaal!!! met een geweldige verhaal lijn, ik vraag me wel af, WAAR BLIJFT JUUL, HAAR BESTE VRIENDIN!?

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Omg, wie is het?
    Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig.
    Snel verder.....
    xxx(flower)

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Oh gosh

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    Hoe kun je nou zo stoppen:(
    Snel Verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen