025
Ik werd wakker van een geur die ik uit de duizend ken. Gebakken ei. Langzaam deed ik men ene oog open maar sloot hem direct weer. Na even wennen aan het felle licht ging ik rechtop in bed zitten. Louis staarde een beetje voor zich uit. 'He Louis' zei ik. In een klein schokje kwam hij terug op aarde. 'Goeie morgen babe' zei hij met een hese ochtend stem. 'Goeie morgen Boobear' zei ik en pakte de plateau van hem en zette hem naast me op bed. 'Ik laat je eten, maar vergeet niet binnen een halfuur vertrekken we naar ... ugh.. School' zei hij. Ik liet een grinnik horen en gaf hem een kusje op zijn wang. 'Oké dankje' zei ik voor hij de kamer uit liep.
Na het ontbijtje liep ik naar de badkamer en zette de douche aan, voelde even of hij al warm was geworden en stapte eronder. Ik zeepte mijn lichaam in en waste mijn haren. Spoelde alles af en stapte er terug uit. Ik sloeg een handdoek rond me en liep naar mijn kamer waar ik een vers setje kleren aan deed. Toen ik beneden kwam zag ik iedereen al klaar zitten.
'Hebben jullie zoveel zin in school?' Vroeg ik geërgerd. 'Wel euhm niet echt maar we komen liever de eerste dag niet te laat' zei Niall. 'Nou hoe later ik kom hoe minder ik de vreselijke kop van Jade moet zien' zei ik terug. Amber schoot in de lach 'Eigenlijk Amber het is de eerste keer dat je nu bij mij op school gaat zitten' zei ik blij. 'Nou dan kan ik eindelijk die vreselijke Jade van je eens ontmoeten' zei ze lachend. Ik knikte en pakte mijn rugzak. Er zat niet zoveel in want in je laatste jaar had je toch niet zoveel nodig. 'Nou gaan we dan vertrekken?' vroeg Zayn. We knikten en liepen naar buiten.
Op school aangekomen stonden zoals gewoonlijk verschillende groepjes bij elkaar. En daar liep ze nog altijd met dezelfde meiden : Jade.
Ik tikte Amber aan. 'Kijk dat is Jade' zei ik en wees subtiel naar haar. 'Ah ze ziet eruit als een echt bitch' zei ze en ze liep er op af. 'Nee Amber nee niet doen' riep ik nog maar ze was al weg. Ik zag Jade naar haar kijken en dan naar mij. Ik drukte mijn hoofd in Liam's schouder en begon te jammeren. 'o nee waarom waarom toch ?!!' De jongens begonnen te lachen. Even later kwam ze terug met Jade naast haar. 'Dus jij bent nu met Louis en zij met Harry?' vroeg ze ongelovig.
Louis knikte en gaf me kus en sloeg een arm rond mijn middel. 'Nou Jade wat vind je er zo erg aan? Je gaf toch nooit een sier om me ?' vroeg ik.
'Ohn je weet toch dat je voor Louis maar een blijvertje bent, pas maar op of binnen een week loopt hij er al met een ander vandoor' zei ze. Ik keek haar ongelovig aan. 'Louis, is dat waar?' vroeg ik. 'Jade je bent een vieze bitch en blijf met je 'vrienden groepje' uit Nina haar buurt' siste hij.
Er zijn nog geen reacties.