O39 - I love you more
Pov : Niall
Ik loop richting de hut van Madison. Ze zat op haar stoel te schrijven. Grijnzend loop ik naar haar toe ‘’hey babe’’. Ze keek op en glimlacht ‘’oh hey, je bent er weer’’. Ik knik en ga op het randje van de stoel zitten. ‘’was het leuk?’’. Ik knik en druk een kus op haar lippen ‘’hoe gaat het?’’. ‘’prima’’.
Ik glimlach en keek naar haar papiertje ‘’wat ben je aan het doen?’’. ‘’niets’’.
‘’Ga je mee?’’. Ze keek me verbaasd aan ‘’waarheen?’’. ‘’trust me’’. Ik strek m’n hand naar haar uit. Ze houd hem vast en komt overeind.
Met m’n handen bedek ik haar ogen. Lachend hield ze me handen vast ‘’waar gaan we naartoe?’’.
Ik grijns ‘’wacht maar’’. Wanneer we stilstaan haal ik m’n handen voor haar ogen weg.
Voor ons lag een picknick kleed met een mand vol met muffins en andere dingen. Ze keek achterom ‘’waar heb ik dit aan verdiend?’’. ‘’omdat ik je wou afleiden, en dit is een manier van mij om sorry te zeggen dat ik een asshole was de afgelopen tijd’’. Ze glimlacht en drukt een zachte kus op m’n wang ‘’bedankt, je bent de beste’’. Ik glimlach ‘’ga maar zitten’’.
Ik ga naast haar zitten ‘’vind je het wat?’’. Ze knikt ‘’natuurlijk’’. Ik glimlach en schenk voor haar wat drinken in.
Wanneer we al een tijdje op het kleedje zaten haal ik een doosje uit m’n broekzak. ‘’Ik heb iets gekocht toen je in het ziekenhuis was’’. Ik overhandig haar het doosje. Voorzichtig pakt ze het doosje uit m’n handen.
Ze keek me vragend aan. ‘’maak maar open’’. Ze maakt de doos open. In het doosje lag een ring en een ketting. ‘’Niall.. dit is prachtig’’. Ik glimlach ‘’een ketting met jouwn naam en de mijne.. en de ring betekent dat ik je eeuwig trouw blijf, en dat je je geen zorgen hoeft te maken dat ik je ga verlaten voor een ander’’.
Ze deed de ring om haar vinger en keek ernaar. Ik pak de ketting uit het doosje en maak duidelijk dat ze zich moest omdraaien. Ik strijk het haar naar voren en deed de ketting om. Wanneer het vast zat druk ik een kus in haar nek.
Madison ging weer normaal zitten en keek naar de ketting ‘’bedankt.. maar ik heb niks voor jou’’. Ik glimlach en schud m’n hoofd ‘’ik hoef niets’’.
Ik kom dichterbij en druk m’n lippen op die van haar. Meteen beantwoorde ze. Langzaam duwt ze me tegen de grond. Ik leg m’n handen op haar heupen en voorzichtig liet ik m’n handen onder haar shirtje glijden.
Madison trekt zich terug en keek me aan. ‘’I love you’’. Ik grijns en druk een kus bij haar oor en fluister ‘’i love you more babe’’.
Ze legt haar hoofd neer op m’n borst. Zachtjes strijk ik met m’n hand over haar rug en maakte er kleine tekeningetjes op.
Ik ga misschien naar het concert van One Direction 3 mei.. Mits een vriendin van mij de kaartjes kan krijgen! Iemand die mij wil gaan meeten ofzo moet het maar eventjes zeggen! Ik krijg morgen vericht of we de kaartjes hebben gekregen!
En even een mededeling.. omdat het verhaal misschien te langdradig word, ga ik er misschien eerder mee stoppen.. niet meteen natuurlijk, en zoals jullie het misschien al merken probeer ik naar het einde te typen.
Want ik merk dat ik al minder abo's krijg aangezien ze niet te lang in een verhaal willen hangen! Maar wees gerust, ik maak een nieuwe story (:
Reageer (3)
Super snel verer en ik had ook bijna kaartjes maar net niet :'(
1 decennium geledenIk wou echt heel erg graag naar 1D maar toen bleef de site hangen en was het concert al uitverkocht. En toen moest ik janken xdp
1 decennium geledenMooi geschreven
1 decennium geleden