WORK WORK WORK
nou ben ik niet de allerbeste in Nederlands, maar ik zal erop letten.
Enjoy
Btw; Cindy werkt bij een gehandicapten huis, en is een op een begeleider.
'Ik laat je in je waarden, heeft geen met jou kan ik niet praten, doe wat je wilt. ' ik werd wakker en hoorde me wekker gaan, ik zette het snel uit zodat niemand anders wakker werd, ik keek op de klok, en zag dat het half 6 is, ik ging rechtop zitten en keek om me heen, ik liep me bed uit en deed de lamp aan.
ik pakte me kleren uit de kast en nam het mee naar de badkamer, verder pakte ik nog 2 handdoeken.
ik zette de douche aan en stap er in zodra het warm geworden was. 'pff even rustig wakker worden' zei ik hardop.
'omg, praat ik nou tegen mezelf ?' zei ik weer hardop. 'omg -.-' ik zuchte en pakte een kruk in de douche en ging er rustig op zitten.
'Zo naar me werk, dan meteen me neefje van school halen, even eten en dan met 'm naar de stad, thuis brengen, dan zijn me broer en schoonzus vast al thuis, dan zet ik Niels even af, en dan terug naar werk, naar huis even eten en om 9 uur naar me bed.' toen ik daaraan dacht keek ik al meteen down naar beneden. 'zou ik ooit nog een vrije dag hebben? en dan heb ik het niet over zondags pas om 5 uur beginnen, dat is niet vrij' ik stapte de douche uit en droogde me af, kleede me aan en liep terug naar me kamer, in me kamer deed ik de handoek van me hoofd en deed ik wat vet in me haar, zoveel heb je niet veel nodig ervoor, een beetje vet in en klaar.
ik deed me make up, ook die deed ik niet zo perfect, niet dat ik vandaag een date heb, nou eigelijk, dacht ik bij mezelf..
'eigelijk heb ik gewoon geen tijd voor een vriend..' ik ging op me bed zitten en zuchte, onderandere was het al half 7, ik heb nog een uurtje dan moet ik weg. ik liep naar beneden en maakte snel wat eten klaar.
om half 8 loop ik de deur uit en wacht bij de bushalte op de bus (hihi logisch:$). als de bus eindelijk was aangekomen na 6 minuten stap ik in.
zodra ik er eindelijk ben, maak ik de deur open, toen ik rick op de bank zag zitten. 'Heey Rick, hoelaat moet je naar je werk?' 'CINDDYYYYY half 9' 'Zou je dan maar niet gaan?' 'oh ja ja.. ja ik ga nu, DOEI CINDYYY' ik grinnekte een beetje 'leuke jongen'dacht ik bij mezelf, ik ging op de bank zitten tv kijken tot iedereen van zn werk terug is.
PAAR UURTJES LATER.
'Doeeei jongens ! doei Marta, succses he met de jongens haha' zo ik stapte de bus in richting de school van Niels, toen ik eindelijk bij de school was aangekomen zag ik me broer en schoonzus staan. 'Hee Martin, Luna, wat doen jullie nou hier ? ik dacht dat ik Niels moest ophalen!' ' Ja , klopt ook wel alleen we gaan zo even naar je huis, we hebben een verassing voor je!' 'oh nou, okey' op dat moment kwam Niels de school uitgerend en gaf Luna een knuffel en kus.
'Eigelijk is dat wel echt super leuk, een kindje' dacht ik bij mezelf.
We reden in de auto van Martin naar me huis, toen ik binnen kwam zaten daar 5 jongens ? .. 5 Mooie, knappe jongens.
'Wat doen hun nou hier?? ' ik wist dat het One Direction is, niet dat ik daar wat mee heb, ben niet stapel fan ofzo haha.
en toen zag ik Oom Max uit de keuken lopen.
Er zijn nog geen reacties.