Foto bij 013 - Hey there, dear Niall. What's it like in New York City?

OH GUISE. Ik ben zo ontzettend nerveus voor morgen, de ticketverkoop. Ik ben zo bang dat het niet lukt of dat de website vastloopt en dat ik in een eeuwenlange wachtrij wordt geplaatst en oh my god this isn't good for anyone's health. Trouwens, ik haat ticketmaster. Ik wacht sinds het begin op een concert, en ik baalde ontzettend erg toen ik niet werd gekozen voor hun visit op 5 Oktober 2011. Is er iemand anders die proberen tickets te krijgen? sorry, voor dit spontane, totaal nergens opslane bericht, maar ik moest het even ergens anders kwijt dan op twitter. OHJA EN THE LITTLE THINGS MUSIC VIDEO KOMT UIT OVER EEN UUR adsfjgjgjg.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • HedaAndWanheda

    ik ga zometeen lekker achter de computer zitten en dan 2 kaarten bestellen -Hopelijk-
    maar snel verderXx

    1 decennium geleden
  • Liquidlike

    Ik had afgesproken met een vriendin, die ook met haar zus zou gaan, maar volgens mijn moeder is het 'te ver' en ben ik te jong en meh :c
    Als ik 16 ben .. Maar ik wil zo graag. So have fun for me!

    1 decennium geleden
  • Catmint

    Mijn moeder gaat wekker zetten en gaat vier kaartjes kopen - proberen dan. BEN ZO ZENUWACHTIG!!!!
    Als jullie morgen een gil horen, dan ben ik dat omdat ik kaartjes heb!!!

    1 decennium geleden
  • Payno

    oehh leuk!

    snekl veder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • stylingmouse

    Jaa omg ik ben ook zo zenuwachtig voor morgen ik wacht all zeker weten 2 en half jaar :( en ik hoor van vet veel mensen dat ze willen :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen